۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85312465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ون های  مناسب سازی شده  در اختیار معلولان اصفهانی قرار می‌گیرد
عکس تزئینی است

اصفهان - ایرنا - مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان از تامین و رونمایی پنج دستگاه خودروی ون مناسب سازی شده برای استفاده معلولان این خطه خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد یوسف زاده در دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان اصفهان به تهیه و تدوین طرح مناسب سازی و راهبردی شهر اصفهان در افق پنج ساله برای برنامه‌ریزی هدف‌دار اشاره کرد و گفت: خودروهای ون مناسب معلولان با تأمین ۷۰ درصدی هزینه توسط دولت و پیگیری و انجام مناسب سازی توسط تاکسیرانی و شهرداری اصفهان تهیه شده است‌.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری اصفهان، مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان بر لزوم رعایت ضوابط، ایمن سازی پیاده‌روها برای استفاده معلولان و اعمال قانون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور تأکید کرد و گفت: مطابق مصوبه هیأت وزیران وزارتخانه های راه و شهرسازی و کشور و شهرداری ها مکلفند حسب مورد نسبت به مناسب سازی و دسترس پذیری کلیه پایانه‌‏ها، ایستگاه‌ها، تأسیسات سامانه‏‌ها و ناوگان حمل و نقل درون‏شهری و برون‏شهری، امکان بهره مندی این افراد از ناوگان حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی را فراهم کنند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه خودروهای مناسب‌سازی شده برای نخستین بار در سطح استان اصفهان برای استفاده معلولان تهیه شده است، گفت: این خودروها برای استفاده درون و برون شهری در اختیار معلولان قرار خواهد گرفت.
دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان اصفهان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اعضای ستاد و جمعی از نمایندگان معلولان و جامعه هدف برگزار شد.
در این نشست، گزارش آخرین وضعیت مناسب سازی فضاهای شهری و ساختمان‌های اداری که با محوریت سازمان بهزیستی وهمکاری مؤسسات مرتبط با سازمان بهزیستی و همیاری معلولان، مطرح و تصمیمات لازم در راستای ایجاد فرصت‌های برابر و استفاده معلولان از خدمات مناسب گرفته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha