نمایشگاه بین المللی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان گشایش یافت

اصفهان - ایرنا- بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی عصر دوشنبه در اصفهان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: ۸۷ مجموعه از تولیدکنندگان تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، انواع سیستم‌های تاسیساتی، انواع لوله و اتصالات و گروه‌های خدماتی و پیمانکاری در این نمایشگاه غرفه دارند و شاهد حضور برندهای مطرح در این حوزه هستیم.

احمدرضا طحانیان با بیان اینکه همچنین برخی از نمایندگان شرکت‌های خارجی همچون IMP PUMPS-WORTEX، وارم هاوس، گری، ساپکو تک و بارلی نیز در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: حدود نیمی از ظرفیت مشارکت‌کنندگان را تولیدکنندگان خارج از استان تشکیل می‌دهند و این نمایشگاه میزبان برندهایی از استان‌های تهران، مازندران، قزوین، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار متر برگزار شده است، ادامه داد: طیف مختلفی از تولیدکنندگان نام آشنای این صنعت در این نمایشگاه به ارائه محصولات و خدمات خود پرداخته اند و شرایطی فراهم شده است تا با آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی کشور آشنا شویم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان با بیان اینکه با پیشرفت تکنولوژی تحول عظیمی در صنعت تأسیسات پدید آمده است، خاطرنشان کرد: امروز می‌توانیم کارایی و بازدهی بسیار بالاتر تؤام با توجه به شاخص‌های توسعه پایدار و هوشمندسازی را نیز از این صنعت انتظار داشته باشیم که در این میان نقش تأسیسات سرمایشی و گرمایشی بسیار حائز اهمیت است.
وی بیان کرد: این تأسیسات نقش محوری در ساختمان دارند و در ایجاد زیرساخت‌های توسعه اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت منابع بسیار تأثیرگذار هستند.
طحانیان اضافه کرد: منظور از تاسیسات سرمایشی، تاسیسات مرکزی سرمایشی است که آب یا سیال سرد شده را در نقطه‌ای خارج از ساختمان تولید کرده و به قسمت‌های مختلف ساختمان می‌فرستد که اغلب این تاسیسات جایی در بیرون از ساختمان مانند پشت بام، زیرزمین یا موتور خانه نصب و راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: همچنین تأسیسات گرمایشی بطور معمول دستگاه‌هایی مانند بخاری، رادیاتورها، آبگرمکن‌ها، فن‌کویل‌ها، پکیج‌های شوفاژ دیواری و موتورخانه‌ها را شامل می‌شود و عملکرد این تأسیسات نقش چشمگیری در رفاه و آسایش ساکنین ساختمان دارد و بنابراین در انتخاب و استفاده از آنها باید با حساسیت اقدام کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان بیان کرد: کیفیت سازه‌های ساختمانی به میزان قابل ملاحظه‌ای به تأسیساتی بستگی دارد که در آن به کار گرفته می‌شود و هرچه کیفیت و عملکرد این تأسیسات مطلوب‌تر باشد نیاز به بازسازی و تعمیرات در دوره‌های طولانی‌تری در ساختمان‌ها ایجاد خواه شد.

به گزارش ایرنا، مراسم گشایش نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی با حضور سنجابی دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق و هیبت تاژ مشاور عالی در امور توسعه روابط دو جانبه اتاق مشترک ایران و عراق برگزار شد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از امروز دوشنبه سیزدهم تا هفدهم آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه "روشن دشت" در حال برگزاری‌ است.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha