نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی آغاز به‌کار کرد

تهران- ایرنا- نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته، از سوی وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت امروز (دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، این نمایشگاه در متراژی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سالن‌های ۳۵، ۳۸، ۴۰، A، B و بخشی از فضای باز برپا شد.

شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ژاپن در این دوره از نمایشگاه حضور دارند. یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تبلیغات و برندسازی، حضور شرکت‌های مختلف از همه استان‌ها و شهرستان‌ها و پرداختن به موضوع بازاریابی تا زنجیره صادرات است.

برگزاری دوره های آموزشی و پنج کارگاه تخصصی از بخش های مختلف این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه محصولات و خدمات در موضوعات متنوعی از جمله تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، علائم تبلیغاتی، ایده پردازی، ماشین‌های چاپ، ماشین‌های لیزر، خدمات طراحی و چاپ، ارتقای فروش و تکنیک‌های بازاریابی، خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و غیره عرضه شده است.

همچنین برترین شرکت ها در حوزه های صنعت تبلیغات و بازاریابی و برندسازی آخرین دستاوردهای خود را عرضه کردند.

این نمایشگاه نسبت به دوره قبلی، ۳۰ درصد در بخش شرکت‌کنندگان و ۲۰ درصد در فضای نمایشگاهی رشد داشته است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته، تا ۱۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha