۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85311736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: چهار هزار واحد نهضت ملی مسکن دزفول بی‌وقفه در حال تکمیل هستند

دزفول – ایرنا – فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: چهار هزار واحد مسکن فعال در قالب طرح نهضت مسکن ملی در این شهرستان وجود دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی این واحدها حدود ۵۰ درصد است و تکمیل این طرح‌ها بی‌وقفه و باسرعت ادامه دارد.

علیرضا خردمند روز دوشنبه در حاشیه بازدید ۲ ساعته از کارگاه‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: تمام مجموعه شهرستان پای کار هستند تا این طرح‌ها بر اساس وعده داده شده بدون وقفه تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی ادامه داد: وقفه‌هایی در گذشته در برخی کارگاه‌های اجرای این طرح وجود داشت که با رفع موانع آنها، هم اکنون تمام کارگاه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دزفول فعال است.

فرماندار ویژه دزفول افزود: ۷۶۴ واحد مسکن در منطقه مهرشهر دزفول واقع است که متوسط پیشرفت فیزیکی این واحدها حدود ۶۵ درصد است و پیشرفت فیزیکی برخی از این بلوک‌ها به حدود ۸۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در دزفول واجد شرایط هستند، ادامه داد: زمین برای احداث گام دوم ساخت واحدهای مسکونی در زیباشهر و مهرشهر تهیه شده است که به مرور عملیات ساخت این واحدها نیز آغاز می‌شود.

فرماندار: چهار هزار واحد نهضت ملی مسکن دزفول بی‌وقفه در حال تکمیل هستند

به گزارش ایرنا، قانون جهش تولید و تامین مسکن (طرح نهضت ملی مسکن) مصوب ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ یکی از برنامه‌های کلان دولت سیزدهم محسوب می‌شود. بر اساس این طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال در کشور هدفگذاری شده است.

سهمیه دزفول در طرح نهضت ملی مسکن ساخت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ خانه طی چهار سال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha