یورش ارتش اسرائیل به کرانه باختری/ شهادت ۲ فلسطینی و بازداشت ۳۴۰۰ نفر در ۵۸ روز + فیلم

تهران - ایرنا - نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به چند شهر در کرانه باختری یورش بردند که با مقابله نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل به شهرهای جنین، قلقیلیة و الخلیل و اردوگاه الجلزون و روستای جفنا در کرانه باختری یورش برند.

پس از یورش نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به منطقه الشرقی شهر جنین و اردوگاه این شهر آژیر خطر در این شهر و اردوگاه یاد شده به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل با بیش از ۳۰ خودروی نظامی به جنین حمله و اقدام به دستگیری ساکنان آن کردند.

نیروهای مقاومت فلسطینی نیروهای رژیم اشغالگر را با یک نارنجک شدید الانفجار در منطقه شرق جنین هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز همچنین به شهر قلقیلیه در کرانه باختری یورش برد که با مقاومت مبارزان فلسطینی روبرو شد.

نبرد شدیدی بین نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی روی داد و این نظامیان یک خانه در این شهر را به محاصره خود درآوردند.

درپی یورش نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه، دو شهروند فلسطینی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

گردان‌های شهدای الاقصی در قلقیلیة اعلام کردند که در جریان یورش مستمر نیروهای رژیم صهیونیستی به منطقه خیابان « الواد» این شهر، خودروهای آنها را بصورت مستقیم با بمب های دست ساز هدف قرار دادند.

روز گذشته (یکشنبه) نیز چهار فلسطینی بر اثر تیراندازی نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل و شهرک نشینان افراطی صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند.

در همین حال، تعداد فلسطینی های بازداشت‌ شده توسط نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در کرانه باختری پس از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ) به بیش از سه هزار و ۴۰۰ نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha