سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های نوآورانه ضامن شکوفایی در صنعت و تولید است

زنجان - ایرنا - معاون تجارت و خدمات وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های نوآورانه ضامن شکوفایی در صنعت و تولید بوده که این موضوع در کشور به‌عنوان الگو به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا شاهمیرزایی شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان زنجان، افزود: سرمایه‌گذاری صنایع بر روی خلاقیت و نوآوری یک رویه در دنیاست و وقتی شرکت‌های دانش‌بنیان‌ در کنار صنایع بزرگ کشور قرار بگیرند قطعا به شکوفایی صنعت کمک خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویه در همه دنیا وجود دارد که سرمایه‌گذاری بر روی خلاقیت و نوآوری توسط صنعت انجام می‌شود و این مدل در کشور هم به‌عنوان الگو در حال اجراست.

معاون تجارت و خدمات وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار را گامی مهم در ایجد ارتباط دوسویه بین صنعت و مراکز دانش بینان و دانشگاهها توصیف کرد و گفت: در چنین رویدادهایی قراردادهای زیادی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع بزرگ منعقد می شود که قابل‌ توجه است.

به گزارش ایرنا، معاون تجارت و خدمات وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به استان زنجان پیش از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان،‌ با استاندار زنجان نیز دیدار کرد که در این دیدار مواردی در خصوص رفع مشکلات عرضه لاستیک در استان و برگزاری انتخابات میان دوره ای اتاق اصناف زنجان مطرح شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به همراه نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان زنجان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان افتتاح شده است.

این نمایشگاه در ۳۲ گروه کالایی با هدف معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناوری و خدمات کسب و کار استان برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha