۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85310999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم رویا پردازی مقام‌های رژیم صهیونیستی برای نابودی حماس

تهران- ایرنا- در تداوم رویا پردازی مقام‌های رژیم صهیونیستی برای نابودی حماس یک رسانه صهیونیستی یکشنبه شب گزارش داد، رئیس شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) در اظهاراتی مدعی شد که هدف این رژیم نابودی حماس در هرجایی از جمله در ترکیه و قطر است.

به گزارش ایرنا از الجزیره، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی یکشنبه شب فایل صوتی منتسب به رونن بار رئیس شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) را منتشر کرد که وی در این فایل ادعا کرد: کابینه صهیونیستی هدف ما را از بین بردن حماس در هرجایی تعیین کرده است.

بار مدعی شد: ما حماس را در غزه، کرانه باختری، لبنان، ترکیه و قطر حذف خواهیم کرد.

در همین رابطه دانیل هاگاری سخنگوی ارتش صهیونیستی نیز در از اظهاراتی ادعا کرد: هدف ما ترور همه رهبران حماس است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که به طور شبانه‌روزی در تعقیب رهبران حماس هستیم.

دانیل هاگاری مدعی شد که رهبران حماس در غزه را زیر نظر داریم و هدف ما ترور همه آن‌ها از جمله یحیی سنوار است.

روز جمعه نیز بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای حماس را به عدم رعایت مفاد آتش‌بس متهم و مدعی شد که هدف ارتش (رژیم) اسرائیل آزادی اسرا و نابودی حماس است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با رد پیشنهادهای جنبش حماس برای آتش‌بس، جنگ را از سر گرفته است.

رژیم صهیونیستی که در طول مدت آتش‌بس بارها آن را نقض کرده بود روز جمعه از این فرصت استفاده کرد و بلافاصله گروه مقاومت فلسطین را به نقض آتش‌بس متهم و حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای به نوار غزه را از سرگرفت.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha