تنیس‌بازان برتر دختر استان یزد برای حضور در مسابقات کشور معرفی شدند

یزد- ایرنا- مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دور دوم استان یزد روز یکشنبه در مجتمع فرهنگی ورزشی حضرت امام رضا (ع) شهرستان مهریز برگزار شد و نفرات اعزامی به مسابقات کشوری مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقات در بخش انفرادی، نوشین یزدان پناه و فرحناز پژوهش نیا از ناحیه دو یزد به ترتیب اول و دوم شدند و همچنین شقایق میرجلیلی از ناحیه یک یزد و زهرا مصطفی پور از بافق به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین نفرات برتر این مسابقات توسط مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز، رئیس واحد دختران اداره تربیت بدنی اداره کل و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهریز با اهدای حکم و مدال مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مسابقات توسط فاطمه زارع بیدکی، آسیه صمیمی فر، زهرا صمیمی فر و مریم زارع بیدکی از شهرستان مهریز، مرضیه تابان، خانم زهره نصیری زاده و آزاده دهقانی از ناحیه یک یزد داوری شد و همچنین سرپرست فنی، زهره شکرانه و سرداور نیز بهاره حسینی بود.

تنیسورهای برتر دختر استان یزد برای حضور در مسابقات کشور معرفی شدند

سید ضیا طباطبایی مدیر آموزش و پرورش مهریز در جمع شرکت کنندگان در این مسابقات به اهمیت توجه به ورزش مدارس و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: باید برای توسعه سلامت و نشاط نسل جوانان سالانه با همکاری بخش‌های مختلف اقدام شود.

مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز دختران کشور در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود که مکان و زمان دقیق متعاقبا اعلام می‌شود.

استان یزد ۱۸۰ هزار دانش آموز دارد و مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha