۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85310762
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان اصلی پردیس مستقر شد

پردیس- ایرنا- رئیس اورژانس شهرستان پردیس گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوای شهر پردیس از ساعاتی پیش اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان عدالت پردیس مستقر شد.

به گزارش ایرنا، نادر شایان روز یکشنبه اظهار داشت: اتوبوس آمبولانس اورژانس با تعدادی از عوامل امدادی در میدان عدالت پردیس مستقر شده تا در صورت نیاز به شهروندانی که دچار مشکلات تنفسی احتمالی می شوند خدمات ارائه کنند.

اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان اصلی پردیس مستقر شد

وی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به وضعیت آلودگی هوای این منطقه شهروندان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و کمتر از خانه بیرون بیایند.

رئیس اورژانس شهرستان پردیس گفت: آلودگی هوا برای سلامت افراد پیر و سالخورده، زنان باردار، مبتلایان به آسم و تنگی نفس و بیماران ریوی، قلبی و کودکان مضر است و بهتر است مردم تا پاک شدن هوا از خانه خارج نشوند و در معرض هوای آلوده قرار نگیرند.

شایان به ورزشکاران هشدار داد که از حضور در پارک ها و فضاهای باز برای انجام ورزش پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام میر محمد غراوی معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار تهران و بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در ۲نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۳ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان مقرر شد تا پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل رویت دارند، جلوگیری نمایند. مجوزهای طرح ترافیک توسط شهرداری در این بازه زمانی صادر نمی‌شود و اعمال تردد نوبتی زوج و فرد کلیه خودروها از محدوده طرح کاهش آلودگی هوا انجام می‌شود.

اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان اصلی پردیس مستقر شد

در این مصوبه مقرر شده که کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

مدارس شرق استان تهران در مناطق پردیس، جاجرود، بومهن،رودهن و دماوند به جز فیروزکوه فردا دوشنبه ۱۳ آذر غیر حضوری برگزار خواهند شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha