پرونده استاندارد برای ۱۰ جایگاه گاز کرمان تشکیل شد

کرمان - ایرنا - اداره کل استاندارد استان کرمان با اشاره به تشکیل جلسات کمیسیون ماده ۴۲ نظام استاندارد اعلام کرد: پرونده‌ای برای رسیدگی به وضعیت ۱۰ جایگاه گاز CNG در این اداره کل تشکیل شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، دهمین کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد با حضور سرپرست اداره کل استاندارد استان، نماینده قضایی دادگستری و سایر اعضا درخصوص رسیدگی به پرونده این جایگاه های CNG در اداره کل استاندارد استان کرمان تشکیل شده است.

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان در این خبر توضیحات بیشتری برای سطح غیر استاندارد بودن این جایگاه ها ارائه نکرده است.

آسانسور برج میلاد کرمان هم اخطار حقوقی گرفت

روابط عمومی استاندارد کرمان همچنین در خبری از ارائه اخطار حقوقی در خصوص استفاده از آسانسور فاقد گواهینامه بازرسی در مجتمع تجاری میلاد شهر کرمان خبر داد.

براساس این گزارش، پس از بازدید و بازرسی کارشناس حقوقی اداره کل از مجتمع تجاری اداری میلاد، به علت استفاده از یک دستگاه آسانسور فاقد گواهینامه بازرسی به مدیریت مجتمع یاد شده اخطار کتبی داده شد که در صورت قصور برای دریافت مجوز فوق، ضمن پلمب به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

براساس این گزارش، اخذ گواهی استاندارد آسانسور اجباری است و بدون آن پایان کار ساختمان صادر نمی شود.

طی ماه های اخیر بازرسی ها از آسانسورهای شهر کرمان و دیگر نقاط استان تشدید و علیه چند مجتمع نیز اعلام جرم شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha