خدمات آب و فاضلاب اصفهان بصورت الکترونیکی انجام می‌شود

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آبفای اصفهان گفت: خدمات بیست و سه‌گانه آب و فاضلاب در استان بدون نیاز به مراجعه حضوری و بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از حسین اکبریان افزود: با توجه به تاکید دولت سیزدهم مبنی بر گسترش ارائه خدمات الکترونیک در بخش‌های مختلف، ما نیز ارتقا و به روزرسانی برنامه های مختلف الکترونیکی را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به طراحی و ساخت برنامه کاربردی(اپلیکیشن) همراه آبفا خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از این اپلیکیشن گام بزرگی در ارائه خدمات الکترونیک، غیر حضوری و هوشمندانه به متقاضیان شرکت آبفای استان برداشته شد.

مدیرعامل شرکت آبفای اصفهان افزود: در این اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی تلفن همراه سعی شده است با طراحی ساده، کاربران بتوانند به محض ورود به نرم‌افزار براحتی شناسه قبض و شماره همراه خود را ثبت و سپس در مراجعات بعدی خدمات آبفا را آسانتر و سریعتر دریافت کنند.

اکبریان ادامه داد: تاکنون حدود ۷۰ هزار نسخه‌ از این برنامه نصب شده است و انتظار می‌رود با توجه به قابلیت‌های جدید و نوین آن، مشترکان در راستای دریافت خدمات سریعتر، اقدام به نصب اپلیکیشن همراه آبفای استان اصفهان کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه آب به «پویش شهروند مروج» اشاره کرد و اضافه کرد: در این برنامه بستر برای هم استانی‌ها مهیا شده است تا در صورت مشاهده مصرف بی‌رویه آب از جمله شستشوی معابر، نشت کولر، آبیاری فضای سبز با آب شهری، پُرسازی استخر، شست وشوی خودرو، شست وشوی فرش و از همه مهمتر نصب انشعاب غیرمجاز و پُمپ مستقیم بر روی شبکه، مراتب را به اطلاع این شرکت برسانند.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه هم اکنون نمایش فیلم، کلیپ، انیمیشن، موشن و دیگر محتواهای رسانه ای مرتبط با این مجموعه در برنامه «آپارات» قابل مشاهده است، تصریح کرد: شهروندان همچنین می‌توانند از طریق اپلیکیشن«همراه آبفا» لینک نمایش تولیدات چند رسانه‌ای آبفا را در برنامه آپارت دریافت و از این طریق برنامه‌های آموزشی در زمینه مدیریت مصرف را مشاهده کنند.

به گزارش ایرنا، بر مبنای آمار موجود، جمعیت زیر پوشش آب شهری و روستایی استان اصفهان بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است و کمبود منابع آبی از معضلات این خطه به شمار می‌رود.

خدمات آب و فاضلاب اصفهان بصورت الکترونیکی انجام می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha