۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبر: 85310470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش خبرنگاران ایرنا یزد با سه رتبه برتر در جشنواره "جام امید یزد"

یزد- ایرنا - خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) یزد در نخستین جشنواره استانی رسانه ای" جام امید" موفق به کسب سه رتبه برتر شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، "کبری دانشی دهج " در بخش تیتر حائز رتبه نخست و در بخش گزارش نیز به صورت مشترک رتبه دوم این بخش را از آن خود کرد، همچنین "مسعود میرجلیلی" خبرنگار ایرنا نیز در بخش ویدئو رتبه دوم این جشنواره را کسب کرد.

نخستین رویداد رسانه ای" جام امید" روز شنبه هفته گذشته (چهارم آذرماه) با حضور فعالان رسانه ای استان یزد در مجتمع امام علی (ع) برگزار شد و امروز از برگزیدگان این جشنواره قدردانی به عمل آمد.

تمام مراحل رویداد رسانه‌ای جام امید اعم از افتتاحیه، تولید محتوا، ارزیابی و اختتامیه ظرف مدت ۲۴ ساعت در سه محور اصلی «جهاد تبیین»، «جهاد خدمت» و «جهاد امید» برگزار شد، حجم و تعداد انتشار،‌ کیفیت محتوای اثر،‌ تعداد بازدید،‌ تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب، شاخص‌های تعیین شده برای ارزیابی این رویداد بود.

شرکت کنندگان در این جشنواره آثار خود را در قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیق، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی تولید و منتشر کردند.

این رویداد با هدف انتشار حداکثری اخبار امیدآفرین در بین افکار عمومی با رویکرد نمایش پیشرفت های استان یزد برگزار شد.

حدود ۲۰ نفر از اصحاب رسانه استان یزد در این رویداد شرکت کردند و به تولید محتوا پرداختند.

۸۵ نشریه مکتوب و ۵۱ رسانه برخط و ۵۹ رسانه غیر بر خط در استان یزد فعال است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha