بیش از ۴۱ هزار نیکوکار اصفهانی حامی  نیازمندان هستند

اصفهان - ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در۵۴۶ مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف سطح استان، امور خیر و دستگیری از نیازمندان با مشارکت ۴۱ هزار و ۲۰۰ نیکوکار انجام می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) علی اخلاقی روز یکشنبه افزود: نیکواندیشان در اصفهان تاکنون به ۱۴۷ هزار و ۵۸۰ نیازمند و مددجوی شناسایی شده ۵۰۹ میلیارد تومان به صورت نقد، کالا و ارائه خدمات کمک رسانی کرده اند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری در محلات مختلف با هدف شناسایی نیازمندان و خیران مناطق شهری و روستایی مستقر شده اند که زمینه مشارکت اقشار مختلف مردم در کار خیر را فراهم می‌کنند.

اخلاقی با بیان اینکه بر این باوریم کار خیر را باید مردمی کنیم، افزود: اگر این مسیر تنها به چند نهاد دولتی محدود شود فرهنگ انفاق، ایثار و احسان آنچنان که شایسته است شکوفا نمی‌شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) به مشارکت خودجوش و حمایت های موردی خیران از خانواده های نیازمند و رفع مشکل مقطعی اشاره کرد و گفت: برخی از افراد در یک مقطع زمانی دچار مشکل می‌شوند که به صورت یک مورد و کمک بلاعوض مشکل آنان حل و زندگی آنان از نابسمانی‌ها گذر می کند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم برای حمایت از اقشار آسیب پذیر و مددجویان نهادهای حمایتی، روند روبه رشدی داشته است که سامانه های آسان پرداز در تسریع و تسهیل این فرایند نقش مهمی دارد.

در زمان حاضر بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha