تقابل دیدنی شهدابی‌های یزد با صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور

۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۸:۰۵
کد خبر: 85309905
کاظم سبحان زاده
تقابل دیدنی شهدابی‌های یزد با صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور

یزد - ایرنا - تیم والیبال شهداب یزد در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۱۲ آذرماه جاری از ساعت ۱۶ در تقابلی سخت و دیدنی میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان و صدرنشین مسابقات است.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفتم هشتم لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب ۲۱ امتیاز و با اقتدار در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و بعد از این تیم، گیتی پسند اصفهان با کسب ۲۰ امتیاز و همچنین تیم هورسان رامسر با ۱۴ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ قرار دارند.

همچنین تا پایان هفته هشتم، تیم والیبال شهداب یزد و مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته در رده چهارم، ایفاسرام اردکان در رده پنجم و دیگر تیم اردکان یعنی چادرملو نیز در مکان ششم لیگ است.

تیم والیبال شهداب یزد در هفته هشتم این مسابقات در یک دیدار مهم و تعیین کننده در اصفهان به رغم تلاش فراوان در پایان مسابقه با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم خوب گیتی پسند شد.

تیم شهداب یزد که در طول فصل جاری لیگ برتر در خانه و بیرون از خانه مقابل رقبا دچار نوسان بوده امروز در حضور تماشاگران خود برای رسیدن به بالای جدول کار سختی مقابل صدرنشین لیگ دارد.

تقابل شهداب و فولاد سیرجان اوج مسابقات هفته نهم

با توجه به شرایط جدول مسابقات، بازیکنان شهداب باید امروز در خانه برای شکست حریف مدعی با ارائه یک بازی فنی از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده و برای رسیدن به قهرمانی در پایان فصل تلاش کنند.

کارشناس ورزش استان یزد گفت: تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان از بازیکنان خوب و آماده‌ای برخوردار است و کار شهداب مقابل این تیم مدعی بسیار حساس و سخت است.

"علی محمد قادریان" در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم شهداب نیز دارای ظرفیت‌های خوبی است و برای پایان دادن به فراز و فرودهای خود در لیگ امسال باید قدر بازی خانگی را بیش از گذشته بداند.

وی اظهارکرد: بدون شک همه نگاه‌ها در هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور به تقابل ۲ تیم شهداب و فولاد سیرجان در شهر یزد دوخته شده است و قطعا شاهد یک بازی نفس‌گیر و جذاب خواهیم بود.

این ورزشی‌نویس پیشکسوت یزد بیان کرد: تیم فولاد سیرجان در فصل جاری لیگ روی نوار پیروزی حرکت کرده و از هشت مسابقه گذشته فقط یک باخت و سایر بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته است.

قادریان تاکید کرد: شکست دادن این تیم مدعی در صورتی که شهدابی‌ها از ابتدای دیدار با یک برنامه منسجم در سایه حمایت تماشاگران پرشور به میدان بیایند، دور از دسترس نیست و می تواند زمینه ای برای تکرار قهرمانی دوباره شهداب در پایان فصل باشد.

تقابل دیدنی شهدابی‌های یزد با صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور

سی و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه ۳۰ مهرماه امسال با حضور ۱۴ تیم شامل؛ ایفا سرام اردکان، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان، سایپا تهران، پیکان تهران، چادرملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک مشهد، هورسان رامسر و طبیعت و شهرداری گنبد در یک گروه آغاز شد.

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد و مراحل پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ دیدارهای مرحله گروهی بعد از ۲۶ هفته به پایان می‌رسد و علاوه بر این‌که هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند، تیم‌های یازدهم تا چهاردهم جدول مرحله مقدماتی در پلی‌آف خاص برای تعیین دو تیم سقوط کننده با هم رقابت‌ خواهند کرد.

در دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال سال جاری، هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبه‌رو می‌شوند و تیم‌های پیروز ۲ مسابقه از سه دیدار به مرحله بعدی راه خواهند یافت و در این مرحله تیم‌های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم به رقابت می‌پردازند.

در مرحله دوم پلی‌آف تیم‌های برنده مرحله نخست در سه دیدار به مصاف هم خواهند رفت تا تیم‌های پیروز ۲ مسابقه، به جمع چهار تیم برتر صعود کنند و در نهایت فینال این رقابت‌ها در یک دیدار برگزار می‌شود و دیدار رده‌بندی نیز برگزار نمی‌شود تا دو تیم بازنده مرحله نیمه‌نهایی به عنوان سوم مشترک اکتفا کنند.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha