۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبر: 85309680
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

۲۱۷ سارق در فارس در تور طرح پیشگامان گرفتار شدند

شیراز-ایرنا-رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس از اجرای طرح پیشگامان ۴ با محوریت مقابله با سرقت در سراسر استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، ۲۱۷ سارق دستگیر شدند. 

سرهنگ محمد هاشم قسام شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: طرح پیشگامان چهار با محوریت مبارزه با سرقت و در راستای رسیدگی به مطالبات مردم به مدت چهار روز در سراسر استان فارس توسط مأموران انتظامی به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح با به کارگیری ۹۸۷ گشت خودرویی و ۱۶۹ گشت موتوری اجرایی شده است، افزود: در این راستا ۶۳۷ منطقه آلوده و جرم خیز پاکسازی شد که در نتیجه اجرای این طرح، ۲۱۷ سارق دستگیر و در مجموع ۳۳۰ فقره انواع سرقت و تعداد زیادی اموال مسروقه از آنان کشف شد.

قسام خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا ۳۵ دستگاه خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد که پس از انجام مراحل قانونی به مالباختگان تحویل می شود.

این مقام انتظامی گفت: جمع‌آوری ۳۲۴ معتاد متجاهر و توقیف ۷۷۲ دستگاه خودرو و ۲۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم از دیگر نتایج اجرای طرح پیشگامان ۴ بوده است.

کشف بیش از ۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف ۸ هزار و ۳۷۰ لیتر سوخت قاچاق، کشف ۱۰۸ هزار و ۳۵۰ پاکت انواع سیگار قاچاق، کشف ۱۲ هزار و ۵۹۶ عدد انواع داروهای غیرمجاز و کشف پنج هزار و ۲۹۰ عدد انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی از دیگر نتایج مهم اجرای طرح پیشگامان چهار بود که قسام آن ها را رسانه ای کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان قدردانی از همراهی مردم با مجموعه انتظامی در اجرای این طرح و سایر طرح های انتظامی، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با اجرای مستمر و هدفمند طرح های انتظامی، امنیت و آرامش را به مردم هدیه داده و به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار می دهد که با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha