مُطالبات کارگران ذوب‌آهن اصفهان از طریق قانون طبقه‌بندی مشاغل مُحقق می‌شود

اصفهان-ایرنا-مدیر روابط عمومی کارخانه ذوب‌آهن اصفهان گفت: مُطالبات کارگران این شرکت از طریق قانون طبقه‌بندی مشاغل مُحقق می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ امیرحسین پرورش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در باره تجمع صنفی صبح امروز در کارخانه ذوب‌آهن گفت: جمعی از کارگران شرکت صبح امروز با مُطالبه افزایش حقوق خود در محیط کارخانه تجمع کردند که از همان ساعات ابتدایی، مدیرعامل با حضور در میان کارگران به گفت و گو و شنیدن مطالبات آنها پرداخت.

مدیر روابط عمومی کارخانه ذوب‌آهن تاکید کرد: از لحاظ قانونی، ساماندهی پرداخت حقوق کارکنان این مجموعه، صرفاً از طریق اعمال طبقه‌بندی مشاغل و مُصوبات سالانه شورای عالی کار امکانپذیر است.

پرورش خاطرنشان کرد: در ۱۰ سال اخیر بحث طبقه‌بندی مشاغل در این مجتمع صنعتی مطرح بوده اما با تعلل پیش رفته که این موضوع در دوره جدید مدیریت کارخانه تسهیل شده و در حال پیگیریست تا هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

به گفته وی، اکنون خط تولید ذوب‌آهن، فعال و آرامش در این مجموعه برقرار است.

پرورش با تاکید به پرداخت به موقع حقوق و مُطالبات کارکنان این شرکت تصریح کرد: در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان نخستین و بزرگترین تولیدکنندهٔ فولاد ساختمانی و ریل و بزرگترین شرکت فولاد در ایران از لحاظ تنوع محصولات است که با ظرفیت ۳٫۶ میلیون تُن محصول پایانی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

محصولات کارخانجات این شرکت به بیش از ۲۳ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادر می‌شود و در بازار داخل این محصولات در پروژه‌های بزرگ کشور همچون بُرج میلاد تهران، نیروگاه هسته‌ای بوشهر، سدهای بزرگ و مترو و ریل ملی مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

کارخانه ذوب‌آهن در سال ۱۳۵۱ در زمینی به مساحت ۲۰۰ کیلومتر مربع در شمال شهرستان لنجان واقع در جنوب‌ غرب استان اصفهان احداث شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha