۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85309501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح پیشگامان امنیت در ۷۹ محله خراسان جنوبی اجرا شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری خراسان جنوبی از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در ۷۹ محله این استان و دستگیری ۸۷ نفر متهم خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود علی‌پور روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح پیشگامان همزمان با سراسر کشور به مدت چهار روز با حضور حداکثری ماموران پلیس در سطح استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۷۹ محله مورد پاکسازی قرار گرفته است تصریح کرد: اکیپ‌های گشت پلیس با حداکثر توان به ماموریت اعزام شدند که در این خصوص تعداد ۸۷ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقدار ۱۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری خراسان جنوبی گفت: در مدت اجرای این طرح ۹ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت کشف شد و ماموران در این رابطه سه نفر سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: با تلاش مجاهدانه پلیس ۳۷ هزار لیتر سوخت و فرآورده های نفتی قاچاق کشف و در این رابطه هشت دستگاه خودرو شوتی نیز توقیف شده است.

سرهنگ علی‌پور از کشف ۶۲ راس احشام قاچاق، ۲ هزار و ۹۷۰ قطعه طیور فاقد مجوز حمل و مقادیری کالای قاچاق نیز خبر داد و گفت: همچنین ۱۶۳ دستگاه خودرو و ۴۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

وی اضافه کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مردمی، اجرای این طرح‌ها با جدیت در دستور کار پلیس است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در خراسان جنوبی

رئیس پلیس آگاهی استان هم از شناسایی و دستگیری ۲۵ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل خبر داد.

سرهنگ کاظم صادقی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سومین مرحله طرح مقابله با سرقت منزل را در خراسان جنوبی اجرایی کردند.

وی افزود: طرح عملیاتی مقابله با سرقت منزل به منظور شناسایی و دستگیری سارقان، به مدت سه روز و متمرکز در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری ۲۵ سارق و مالخر طی عملیات‌های جداگانه با هماهنگی مقام قضایی خبر داد و گفت: ۳۶ فقره پرونده سرقت منزل نیز کشف شده است.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت افزود: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha