سردار حاجیان وعده داد؛ تلاش مضاعف پلیس کرمانشاه برای کاهش آمار دزدی در استان

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی کرمانشاه با یادآوری افزایش ۱۶ درصدی سرقت های استان در ابتدای امسال نسبت به ادوار گذشته گفت که این روند اکنون به صفر رسیده است و تلاش داریم تا پایان سال منفی شود.

به گزارش ایرنا سردار «مهدی حاجیان» امروز شنبه در تشریح طرح چهار روزه پیشگامان امنیت گفت: طرح‌های انتظامی خوبی در سطح استان کرمانشاه در حال اجراست و طی چهار روز گذشته اجرای طرح پیشگامان امنیت ۳۳۹ نقطه آلوده از سارقان، معتادان متجاهر و برهم زنندگان نظم عمومی پاکسازی شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۳۸۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف، ۱۵۴ سارق شناسایی و دستگیر و ۳۲ نوع وسایل منزل و بقیه اموال دزدی دیگر کشف و ضبط شد.
سردار حاجیان ادامه داد: حدود ۶۴ نفر از افرادی که حکم جلب آنها صادر و متواری شده بودند نیز دستگیر شدند.

وی افزود: بیش از ۱۹ کیلو انواع مواد مخدر از معتادان متجاهر و خرده فروش کشف و ضبط شد و ۵۵۴ نفر معتاد به کمپ های ترک اعتیاد استان کرمانشاه تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه دار بودن این طرح‌ها گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای به هر بهانه ای بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند؛ برخورد پلیس بدون اغماض (چشم پوشی) است، از مردم می‌خواهیم در صورت شناسایی هرگونه خرده فروش، دزد و موارد کشف جرم حتما از طریق راههای ارتباطی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

حاجیان گفت: با همکاری مردم کرمانشاه امنیت و احساس امنیت در سطح استان بالاتر خواهد رفت، در افکارسنجی انجام شده سطح احساس امنیت استان نسبت به گذشته بیشتر شده است که این موضوع به دلیل همکاری مردم و اقدامات بی منت و شبانه روزی همکاران بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha