۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85309268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح شهریاران میدانی زمینه ساز حل مشکلات با محوریت مردم است

قزوین - ایرنا - دستیار مردمی سازی استاندار قزوین گفت: طرح ملی شهریاران میدانی با هدف نقش آفرینی، هم افزایی مسوولان و مردمی سازی در عرصه‌های مهم باعث زمینه سازی حل مشکلات با محوریت مردم در جامعه است.

محمد خورشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان اینکه در استان به دنبال هم افزایی، الگویابی و حمایت از ایده‌های منتخب هستیم، اظهار کرد: از مهمترین اهداف این طرح می‌توان به گفتمان سازی در راستای مردمی سازی حل مسایل کشور، شناسایی مشکلات و موضوعات مهم، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی و همچنین دریافت صدها ایده مردمی سازی برای حل مسایل کشور اشاره کرد.

وی تصریح کرد: واژه شهریاران به اقداماتی گفته می شود که سه ضلع مدیران، حلقه های میانی و آحاد مردم را در کنار خود برای حل یک یا چند مساله قرار می دهد، در چنین شرایطی حل مسایل و مشکلات جامعه با محوریت مردم برطرف خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بر شرکت آحاد مردم در این طرح تاکید کرد و یادآور شد: شرکت در این طرح ملی برای عموم مردم امکان‌پذیر است و اصلی‌ترین رویکرد آن نیز گفتمان‌ سازی و الگونمایی اقداماتی می باشد که مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را برای حل یک مساله گردهم می‌آورد.

خورشیدی با بیان اینکه فراخوان رسمی این طرح تا ۱۵ آذرماه جاری ادامه دارد، تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در طرح ملی شهریاران می‌توانند ایده‌ایی که برای حل مسایل شهر یا روستای خود دارند یا اقدامی که قبلاً در این مورد انجام داده‌اند را با مراجعه به سایت www.shahriaran.ir، آن را ثبت کنند.

به گفته این مسوول، ثبت ایده و اقدامات صورت گرفته محدودیتی وجود ندارد و بعد از پایان دوره توسط تیم داوری ارزیابی شده و برگزیده های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha