سهم اندک ایران از تبلیغات در بازارهای جهانی/ لزوم حرکت به سمت تبلیغات هوشمند

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سهم کشورمان از تبلیغات در بازارهای جهانی ناچیز است و باید از ظرفیت نهادهای مختلف به‌ویژه وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت در این عرصه بهره برد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «عباس محمدیان» امروز (شنبه) در نشست خبری به مناسبت برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته اظهار داشت:

ترویج تجارت و صادرات کشورمان در بازارهای جهانی نیاز به تبلیغات دارد و این بازاریابی است که منجر به زنجیره صادرات می شود.

وی افزود: در بازارهای جهانی سهم کشورمان در تبلیغات ناچیز است و باید از ظرفیت نهادهای مختلف به‌ویژه وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت در این عرصه بهره برد؛ در این راستا با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، تکمیل زنجیره کامل بازاریابی و صادرات برای رونق کسب و کارها پیگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت هوشمندسازی در تبلیغات استفاده کرد، گفت: این امر نیازمند تامین زیرساخت‌ها و همکاری دستگاه‌های متولی است و استفاده از توان مراکز علمی و پژوهشی و ابزارهای علمی و دانش بنیان است.

وی تاکید کرد: باید از تبلیغات سنتی به سمت تبلیغات هوشمند حرکت کنیم، در همین راستا سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل‌گری در حال تدوین است.

سهم اندک ایران از تبلیغات در بازارهای جهانی/ لزوم حرکت به سمت تبلیغات هوشمند

محمدیان عنوان‌کرد: ۱۰ سند تحول در عرصه تبلیغات کشور وجود دارد که این امر به توانمندسازی زیرساخت های قانونی کشور و تقویت بخش خصوصی کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه‌داد: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه در ۱۵ هزار متر مربع در سالن های ۳۵، ۳۸ ۴۰ A وB و بخشی از فضای باز برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: در این نمایشگاه شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ژاپن حضور خواهند داشت، همچنین پنج کارگاه آموزشی و تخصصی برگزار می شود.

محمدیان اضافه‌کرد: امسال نسبت به دوره قبلی نمایشگاه، ۳۰ درصد در بخش شرکت‌کنندگان و ۲۰ درصد در فضای نمایشگاهی شاهد رشد هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha