مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایلام با جدیت پیگیری می شود

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیگیری مجدانه مصوبات سفر وزیر به ایلام، گفت: مسائل و زیرساخت های فرهنگی استان بررسی و پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "سید محمود اسلامی" روز شنبه با استقبال رسمی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام و جمعی از مدیران از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

وی در بدو ورود به این استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در این سفر، مسائل و زیرساخت های فرهنگی و هنری استان و شهرستان دهلران با حضور مسولان مربوطه پیرو سفر شهریورماه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان، بررسی و پیگیری های لازم انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: در این سفر از نزدیک با هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه دیدار و در جریان وضعیت زیرساخت های فرهنگی و هنری استان و شهرستان دهلران قرار خواهیم گرفت.

اسلامی در خصوص پیگیری مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان، اظهار کرد: مصوبات سفر وزیر به ایلام در این سفر به طور جدی پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه این سفر نیز در راستای تحقق مصوبات سفر وزیر به استان انجام شده است، گفت: مشکلات و مسائل همکاران و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این سفر به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر، پیگیری و بررسی می شود.

به گزارش ایرنا، "سید مهدی اسماعیلی"، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳۰ شهریور ماه امسال به استان ایلام سفر کرد.

پیگیری مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام و بازدید از زیرساخت های فرهنگی و هنری شهرستان دهلران از جمله برنامه های سفر اسلامی به استان ایلام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha