۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85309182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش‌بینی شد

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا پایان هفته جاری وضعیت جوی و دریایی این استان آرام پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین باتوجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، طی امروز با تداوم وزش بادهای متوسط تا شدید شمالی، سواحل استان تا حدودی متلاطم خواهد بود.

وی افزود: با این حال از فردا با کاهش سرعت وزش باد، وضعیت دریایی خلیج فارس و همچنین وضعیت جوی استان تا پایان هفته به نسبت آرام پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی از امروز وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، بر روی دریا طی امروز با سرعت ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و از فردا در همه مناطق با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل۱۵۰ سانتیمتر و از فردا در همه مناطق دریایی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر دریا ساعت ۰۶:۱۷، مد ساعت ۲۲:۴۱ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته بهرگان دیلم با ۹ و عسلویه با ۲۹ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha