۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85308640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خودزنی نظامیان صهیونیست‌ در جنگ غزه

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۶
کد خبر: 85308640
خودزنی نظامیان صهیونیست‌ در جنگ غزه

تهران- ایرنا- یک رسانه صهیونیستی جمعه شب گزارش داد، یک نظامی صهیونیست در مرز غزه به اشتباه نیروهای خودی را هدف گلوله قرار داده‌ است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد، یک افسر تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در مرز غزه به اشتباه نظامیان اسرائیلی را به گمان اینکه از نیروهای حماس هستند، هدف تیراندازی قرار داده و نظامیان اسرائیلی هم متقابلا به سمت این افسر آتش گشوده و او را زخمی کردند.

پیش از این در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه گزارش‌هایی درباره زخمی شدن و هلاکت شماری از نظامیان صهیونیست بر اثر آتش خودی منتشر شده بود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در اولین روز از پایان آتش‌بس در غزه، حملات همه‌جانبه خود علیه شهروندان این باریکه را از سر گرفته و بیش از ۱۷۸ فلسطینی را به شهادت رساندند.

نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان نیز در پاسخ به این جنایت‌ها تجمعات نظامیان صهیونیستی را هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha