ایجاد زیرساخت‌های توسعه فوتبال در یزد ضروری است

یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: هنوز به هیچ وجه زیرساخت لازم برای توسعه این رشته در استان وجود ندارد و باید برای حل مشکل به دنبال فکر اساسی بود و اقدام مناسب به عمل آید.

به گزارش ایرنا، " امیر فرشاد تفکری " جمعه شب در آیین اختتامیه کلاس مربیگری d فوتبال آسیا در یزد افزود: برای توسعه فوتبال اولین گام وجود زمین و امکانات لازم است که در استان باید توجه بیشتری به آن انجام شود.

وی ادامه داد: برخی از زمین‌های فوتبال موجود و امکانات قدیمی است و همچنین بر اساس جمعیت استان اصلا کافی نیست و باید برای حل مشکل با یک عزم جدی اقدام شود.

ایجاد زیرساخت‌های توسعه فوتبال در یزد ضروری است

این مسئول بیان کرد: برای اینکه فوتبال یزد در کشور مطرح شود باید شاهد حضور تیمی از استان در لیگ برتر داشته باشیم تا دیده شویم که این امر به همت و تلاش زیاد نیاز دارد.

تفکری به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی در فوتبال یزد اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ دوره آموزشی و دانش افزایی برای جامعه هدف برگزار شده است.

همچنین " سید حسن حسینی " رییس هیات فوتبال شهرستان یزد به اهمیت برگزاری دوره‌های دانش افزایی و ارتقاء برای مربیان و داوران اشاره کرد.

همچنین " محمدرضا خطیب " مدرس فدراسیون فوتبال از هیات شهرستان یزد برای برگزاری دوره آموزش مربیگری قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد.

در پایان این آیین به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا شد.

دوره مربیگری d فوتبال آسیا با حضور ۲۲ مربی به مدت یک هفته در ورزشگاه شهید نصیری توسط هیات فوتبال شهرستان یزد برگزار شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و همچنین ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشور حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha