معاون سازمان بسیج مستضعفان: مکتب حاج قاسم بن‌بست ندارد

کرمان- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان گفت: استکبار جهانی در راس آنها آمریکای جنایتکار بداند، مکتب حاج قاسم بن‌بست ندارد و امروز بیداری اسلامی در دنیا  ایجاد شده است.

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا، سردار حسین‌ معروفی در اولین گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهر ولایتمدار و شهید پرور شهر خانوک در شهرستان زرند با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم معنوی، نقش مردم انقلابی و ولایتمدار شهر شهید پرور خانوک را در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن بسیار ارزشمند و ستودنی دانست و افزود: حاج قاسم همیشه از جوانان این خطه به زیبایی یاد می کرد.

وی با بیان اینکه مردم شهر خانوک مردم استثنایی هستند، گفت: اوج ولایت مداری و وفاداری به انقلاب مردم این شهر مهمترین ویژگی و استثنایی بودن آنان است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای غزه و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید قدس اظهار داشت: شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی مایه عزت جهان اسلام است، نقش و تفکر حاج قاسم امروز بر همگان روشن شد که چگونه جبهه مقاومت هیمنه دشمن را شکست، نتیجه عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، نظامی و روانی برای اسرائیل غاصب بود و به شایستگی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند، این شکست برای اسرائیل قابل ترمیم نیست.

وی گفت: سردار سلیمانی ۲پایه بصیرت، امام‌شناسی و دشمن‌شناسی را به عنوان 2 اصل مبنا قرار داد و در خود نهادینه کرد و لحظه‌ای از مسیر ولایت خارج نشد.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: به برکت خون شهدا گرانقدر و هوشمندی نیروهای مسلح ایران اسلامی ما، امروز کشور ما نقطه امن منطقه است، بنابراین امروز دشمن به سراغ جنگ سخت نخواهد رفت، هدف دشمن عملیات روانی و راه انداختن جنگ نرم است.

امام جمعه شهر خانوک نیز در این مراسم با اشاره به حضور بیش از۶۰۰ نفر رزمنده این شهر در جبهه های نبرد حق علیه باطل گفت: در زمان جنگ به نسبت جمعیت رزمندگان بسیار زیادی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند که حضور این تعداد رزمنده نشانه ی تعهد و توجه ویژه مردم این خطه به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون است
حجت الاسلام غفوری تقدیم ۶۰ شهید سرافراز، ۲۰۰ جانباز و ۱۰ آزاده از افتخارات مردم این خطه است، همچنین خدمات پشت جبهه هم می‌توان به گردان نانوا این شهر اشاره کرد که کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس و بعداز آن داشته است.

ملت ایران در برابر دشمنان ایستادگی ایستادگی کرده است

فرماندار زرند نیز در حاشیه این مراسم، با اشاره به اهمیت برگزاری اینگونه گردهمایی ها در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: در اینگونه مراسماتی می‌توان بخوبی دلایل پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان این مرز و بوم را مورد بررسی قرار داد.
سید رضا حسینی نژاد گفت: ملت ایران با سلاح ایمان در برابر پیشرفته ترین تجهیزات نظامی دشمنان ایستادگی و پیروز میدان نبرد حق علیه باطل شدند.
وی افزود: در واقع این همایش علاوه بر تجدید دیدار ایثارگران و خانواده های آنان باعث یاد آوری خاطرات دوران جنگ تحمیلی برای فرماندهان و رزمندگانی که بهترین دوران جوانی خود را در راه دفاع از کیان اسلامی گذراندند شد
فرماندار شهرستان زرند تصریح کرد: امور مربوط به ایثارگران ، جانبازان و خانواده های معظم شهدا به صورت ویژه در ادارات این شهرستان پیگیری می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha