۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85308607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 تهران قهرمان مسابقات شطرنج کارگران کشور شد 

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۱
کد خبر: 85308607
 تهران قهرمان مسابقات شطرنج کارگران کشور شد 

زنجان - ایرنا - مسابقات شطرنج قهرمانی کارگران کشور با عنوان "جام شیخ اشراق" که از روز سه شنبه گذشته با حضور ورزشکارانی از ۱۳ استان در سالن هیات شطرنج استان زنجان آغاز شده بود، عصر جمعه با قهرمانی تهران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس هیات شطرنج استان زنجان در حاشیه افتتاحیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: شطرنج بازان کارگر استان های اصفهان و زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وحید خالصی افزود: برای اولین بار شطرنج بازان کارگری استان زنجان به مقام سوم رسیدند به طوری که در بخش انفرادی نیز ۲ مدال نقره کسب کردند.

این مسوول ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به انتخابی تیم ملی کارگری راه می یابند که زنجانی ها درخشش خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بیش از ۶۰ ورزشکار از جامعه کارگری کشور در مدت چهار روز به رقابت پرداختند، ادامه داد: مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسوولان و نماینده فدراسیون کارگری برگزار شد.

خالصی افزود: اسماعیل رضایی، میلاد و مهرداد شاه علی، مهدی مرشدی و روح الله نجاتی اعضای تیم شطرنج کارگری استان زنجان را تشکیل می داد.

این مسوول یادآور شد: میزبانی این رخداد را اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برعهده دارد و هیات شطرنج استان زنجان نیز به عنوان برگزار کننده مسابقات بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha