تیم های فوتسال پالایش نفت بندرعباس و مس سونگون به تساوی رضایت دادند

بندرعباس- ایرنا- تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیدار با مس سونگون به نتیجه مساوی چهار بر چهار دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم پالایش نفت بندرعباس در نخستین بازی دور برگشت شامگاه جمعه در سالن فجر بندرعباس در حالی به دیدار تیم مس سونگون رفت که با استقبال پرشور تماشاگران همراه بود.

با شروع بازی مس سونگون در دقیقه سه بازی توسط علی اصغرحسن زاده به گل رسید اما این گل چندان دوامی نداشت و هفت دقیقه بعد سروش احمدنیا موفق به گشودن دروازه حریف شد.

بازی رو به جلو تیم میزبان سه دقیقه بعد با حرکت خیره کننده امیررضا خون جهان و باز کردن دروازه تیم مس سونگون تماشاگران را به وجد آورد.

هنوز یک دقیقه از این گل نگذشته بود که فرهاد فخیم با زیرکی تمام گل مساوی را برای مس سونگون به ثمر رساند تا ۲ تیم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، بار دیگر پالایش نفت بندرعباس با حمایت هواداران، حمله های خود را روی دروازه حریف آغاز کرد و محمد بنی اسدی موفق به گشودن دروازه حریف خود شد.

شاگردان هادی بزوال در تیم پالایش نفت بندرعباس که بازی خوبی را به نمایش گذاشته بودند، در یک غافلگیری و فرصت طلبی فرهاد فخیم دروازه اش گشوده دید.

تیم مهمان بعد از این گل توسط حسین سبزی به چهارمین گل دست یافت اما تیم پالایش نفت بندرعباس دست از حملات خود نکشید و در حمله سریع توسط امیررضا خون جهان به تساوی دست یافت تا این بازی پرگل در پایان با نتیجه مساوی چهار بر چهار به پایان برسد.

در این بازی برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس سپهر محمدی، حسن دهقانی، محمد بنی اسدی، سروش احمدنیا، سعید حاجیلری، امیر خونجهان، حسین رحیمی، امیرحسین دهقانی، محمد حسین بازیار، علی جوذری، امین مراداحمدی و علی رستمی با هدایت هادی بزوال بازی کردند.

برای تیم مس سونگون ورزقان نیز اسماعیل تقی پور سرمربی تیم علیرضا صمیمی، امیرحسین محمدیان ، فرهاد فخیم ، علی اصغر حسن زاده، بابک تصیری، حمید احمدی، مرتضی عزتی، مجتبی پارساپور ، بلال اسماعیلی، حسین سبزی، محمد شکری و یاشار گنجه را به میدان فرستاد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha