جمعی از بزرگان و معتمدان اهل حق کرمانشاه با استاندار دیدار کردند

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه در دیدار با جمعی از بزرگان و معتمدان جامعه اهل حق این استان گفت که دولت سیزدهم بر اساس رویکرد راهبردی نظام جمهوری اسلامی تفاوتی بین شهروندان قائل نیست و خود را ملتزم به خدمت رسانی یکسان می داند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی در این دیدار که امروز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: ایران مال همه ایرانیان و کرمانشاه مال همه کرمانشاهی ها است و هر شخصی غیر از این سخن گفته نظر شخصی خودش را بیان کرده است.

وی به رویکرد دولت در خدمت رسانی به اقصی نقاط کشور و توسعه متوازن استان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: مذاکراتی را با بانک توسعه اسلامی آغاز کرده ایم و احتمال دارد از تسهیلات این نهاد برای تکمیل و توسعه شبکه آبیاری سد آزادی استفاده کنیم.

حوزه آبی سد آزادی در منطقه گهواره شهرستان دلاهو تاثیر مهمی بر زندگی بهره برداران منطقه دارد که بخش عمده ای از آنها را اهل حق تشکیل می دهند.

استاندار کرمانشاه با استقبال از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بر همفکری و همدلی اقشار مختلف مردم و مسوولان استان برای شتاب گرفتن توسعه استان تاکید و اظهار کرد: در ارائه خدمت تفاوتی بین ایرانیان ساکن در مرز و پایتخت نیست و تمام تفکرات، آیین ها و اقوام پایبند به قانون اساسی زیر پرچم جمهوری اسلامی از مواهب آن بهره مند هستند.

همچنین شماری از نمایندگان جامعه اهل حق کرمانشاه در سخنان خود بر تقویت وحدت و همدلی موجود مردم استان تاکید کردند.

جمعی از بزرگان و معتمدان اهل حق کرمانشاه با استاندار دیدار کردند

در این نشست شماری از مسوولان استان از جمله علی شعبانی معاون سیاسی استاندار کرمانشاه نیز حضور داشتند.

جمعی از بزرگان و معتمدان اهل حق کرمانشاه با استاندار دیدار کردند

برخی برآوردها حاکیست ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه را اهل حق تشکیل می دهند که همواره در فعالیت های اجتماعی حضور و مشارکت بالایی داشته اند به عنوان مثال در ۸ سال جنگ تحمیلی با نزدیک به ۳ هزار نفر شهید، جانباز و آزاده سهم بالایی در دفاع از میهن داشته اند.

استان کرمانشاه از تنوع قومی، مذهبی و نژادی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha