ائمه جماعات استان تهران: طوفان الاقصی به اخراج آمریکا و اسراییل ازمنطقه منجر می شود

تهران - ایرنا - ائمه جماعات شهرستان های استان تهران تاکید کردند: مقاومت مردم فلسطین و تداوم و پیروزی های عملیات طوفان الاقصی نهایت به اخراج نیروهای آمریکا و رژیم کودک کش اسراییل از منطقه منجر می شود.

به گزارش خبرنگاران ایرنا در شهرستانهای استان تهران،خطیبان نماز جمعه شهرستانهای استان تهران موضوعاتی همچون ، ادامه طوفان الاقصی در نهایت به اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی منتهی می شود ، حضور فعال و مقتدرانه ایران در منطقه، راهبردی مهم برای حراست از منافع ملی است ، جغرافیای سیاسی در منطقه به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد و بحث انتخابات اسفند ماه را برای نماز گزاران تبیین کردند.

رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه تجاوزهای خود علیه مردم فلسطین را از سر گرفت و با شهید و مجروح کردند تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی خواستار تخلیه شهر خان‌یونس شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، صبح امروز آتش بس موقت در غزه به پایان رسید زیرا که مهلت آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی که با میانجی‌گری قطر همراه با تبادل اسرا آغاز شده بود، تمدید نشد.

براساس اعلام برخی رسانه‌های عربی، تیراندازی و شلیک گلوله‌های سنگین در شمال غرب منطقه النصیرات و درگیری‌های شدید در شرق منطقه البریح در جریان است.

این منابع همچنین از درگیری و انفجار و حملات توپخانه‌ای در همه مناطقی که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر به آنجا یورش برده بودند، خبر دادند.

امام جمعه دماوند : ادامه طوفان الاقصی در نهایت به اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد

ائمه جماعات استان تهران: طوفان الاقصی به اخراج آمریکا و اسراییل ازمنطقه منجر می شود

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید مصالح انقلاب و کشور را بر خواسته‌های جناح خود ترجیح دهند، گفت: نماینده باید کاربلد و کارآمد باشد و برای مشکلات موجود جامعه راه حل قانونی ارائه کند . اسلام در همه مسائل راه حل دارد ، نمایندگان باید آن را پیدا کنند .

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: نمایندگان باید هم دلسوز مردم باشند و هم شجاع و طرفدار اقشار ضعیف، یعنی قوانینی تصویب کنند که حقوق ضعفا را تامین کند و دردی از آنان را دوا کند .

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان عزیز تاکید کردند طوفان الاقصی باعث آمریکا زدایی از منطقه و ایجاد دوگانه مقاومت و تسلیم شده است؛ رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا پس از شکست اطلاعاتی - نظامی در روز اول طوفان الاقصی سعی کرد با بمباران مردم بی‌گناه و غیرنظامی آبروی رفته خود را برگرداند، اما نتوانست .

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: کشتن ۲۰ هزار نفر از فلسطینی‌ها در غزه و از بین بردن زیرساخت‌های بهداشتی درمانی و تخریب هزاران خانه و آواره کردن صدها هزار نفر، باعث برانگیخته شدن خشم جهانی علیه آمریکا و اسرائیل شد .

وی ادامه داد: برگزاری اعتراضات و راهپیمایی‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی در هفته های گذشته ، نشانه‌ای از بیداری افکار عمومی جهانیان و منفور شدن ۹۵ درصدی اسرائیل در سراسر دنیا است .

این مقام مسئول ادامه داد: آمریکا زدایی طوفان الاقصی یعنی همان آمریکایی که اجازه توقف بمباران‌ها را نمی‌داد، وقتی با ضربات جبهه مقاومت از لبنان، عراق و یمن مواجه شد تسلیم شد و آتش بس را پذیرفت .

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه حملات ترکیبی جبهه مقاومت علیه اسرائیل و آمریکا در این منطقه، سلطه و ابرقدرتی ۷۰ ساله آمریکا را هدف قرار داد و روی همه را به آنها باز کرد، افزود: آمریکازدایی طوفان الاقصی یعنی ذوق زدگی آمریکا از توافق آتش بس در غزه و اینکه از زمان آتش بس نیروهای آنها در عراق و سوریه دیگر هدف قرار نگرفته اند .

وی ادامه داد: اینکه در نبرد نابرابر نظامی جبهه مقاومت و جبهه استکبار، هنوز حماس با قدرت در صحنه حاضر است و گروگان‌ها را در اختیار دارد یعنی پیروزی حماس و نمونه‌ای از آمریکا زدایی؛ مقاومت مردم غزه و سرزمین‌های اشغالی و چشیدن طعم پیروزی گزینه تسلیم را عقب رانده و فلسطینیان را به پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور امیدوار کرده است .

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: ادامه طوفان الاقصی و آزار دائمی نیروهای آمریکا در خاورمیانه در نهایت به اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد .

رژیم صهیونیستی آبروی خودش و آمریکا را برد

امام جمعه شهرری گفت: رژیم صهیونیستی در این ۵۰ روز جنایاتی مرتکب شد که فشرده جنایات ۷۵ سال اشغالگری بوده است.
 

حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: رژیم صهیونیستی در این حملات آبروی خودش، آمریکا و هم کشورهای اروپایی مثل آلمان. فرانسه ، انگلیس و فرانسه را برد.

وی اظهار داشت: کسانی که دم از حقوق بشر می زنند، ظاهرا حقوق بشر را ریختن‌خون مردم بی گناه و بی سر پناه می دانند.

خطیب جمعه شهرری خاطرنشان کرد: از شب گذشته حملات صهیونیستی باز به مردم غزه آزاد شد و تعداد زیادی شهید و مجروح ظرف چند ساعت گذشته به جای گذاشت، اما این دست و پا زدن رژیم پلید و خونریز است که کاری به جایی نخواهد برد و این ها زمینه های شکست این رژیم است. 

امام جمعه پردیس : حضور فعال و مقتدرانه ایران در منطقه، راهبردی مهم برای حراست از منافع ملی است

ائمه جماعات استان تهران: طوفان الاقصی به اخراج آمریکا و اسراییل ازمنطقه منجر می شود

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: حضور فعال و قدرتمند ایران در دریای خزر با ناوشکن «دیلمان» یکی دیگر از افتخارات نیروهای مسلح است که مأموریت حراست از منافع کشور عزیزمان را در آب‌های این منطقه برعهده دارد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: دشمن در جنگ شناختی پنج هدف ایمان، امید، اراده،اعتماد و آگاهی را دنبال می کند.

وی با اشاره به راههای مقابله با جنگ شناختی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی مردم، روایت سریع و به هنگام از رویدادهای کشور، تقویت پاسخگویی مسئولان، اقناع جامعه با ابزار رسانه، خبر و تحلیل برای جنگ ترکیبی ، مقاومت هوشمندانه، برای مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به پیامدهای جنگ غزه برای رژیم اسرائیل، اظهار داشت: تشدید شکاف بین مردم و دولت‌های اروپایی، اعتراضات گسترده در اروپا و

آمریکا علیه جنایات اخیر و ایجاد مشکلات اقتصادی برخی از پیامدهای جنگ غزه است.

وی با اشاره به روز جهانی معلولین در روز ۱۳ آذر بیان کرد: کرامت معلولین باید حفظ شود و بنا به فرمایش مقام رهبری؛مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان .بهزیستی نیست، بلکه همه مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند.

امام جمعه پاکدشت : جغرافیای سیاسی در منطقه به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد

ائمه جماعات استان تهران: طوفان الاقصی به اخراج آمریکا و اسراییل ازمنطقه منجر می شود

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر ۲ اصل بی طرفی و ترقیب به افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: ۱۰آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس است ایشان فردی مومن، ساده زیست، زاهد و استکبار ستیز بودند همانگونه که به مردم احترام می گذاشتند و به امور مردم رسیدگی می کردند همانگونه هم در مقابل ظلم می ایستادند.

وی در ادامه تصریح کرد: ۲ انتخابات مهم در اسفندماه در پیش رو داریم که به تعبیر رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) وحدت بخش، لیله القدر نظام، مصونیت بخش و اقتدار آفرین است. بنده ترغیب کننده مردم برای افزایش مشارکت در انتخابات هستم، معیارهای کاندیدای شایسته را در نمازجمعه به مرور بیان می کنم.

وی در ادامه به فرا رسیدن روز معلولین اشاره کرد و گفت: معلولین به احترام نیاز دارند نه به ترحم؛ اما مسئله مهم ان است که مسئولان و متولیان مرتبط با معلولان باید به به زیستن توجه کرده و آموزش ها را برای افزایش استقلال و رشد اقتصادی و معیشتی به انها داده شود زیرا معلولین دارای مشکلاتی چون زیست شهروندی، ازدواج، مسکن، اشتغال و تفریح است که باید به ان توجه شود.

خطیب نمازجمعه پاکدشت با اشاره به بیانات رهبر عزیز انقلاب با بسیجیان در خصوص تغییر جغرافیای سیاسی در منطقه، اذعان کرد: جغرافیای سیاسی منطقه تغییر کرده، آمریکایی ها هزینه های گزافی را برای ایجاد حکومت از نیل تا فرات پرداخت کردند تا حکومت مدنظرشان با رهبری خودشان در منطقه شکل بگیرد اما این نصرت الهی است که نصیب جبهه مقاومت و حماس شد و امروز شاهد ضربه های بیشمار اسرائیل از حماس هستیم.

وی تاکید کرد: رهبری عزیز انقلاب به صراحت بیان فرمودند که اجازه برگزاری همه پرسی به فلسطینیان داده شود تا خود حکومت مدنظر خود را انتخاب کنند اما رژیم صهیونیستی این کار را انجام نمی دهد زیرا حتی مردم خودش هم با توجه به ظلم های صورت گرفته دیگر قبولشان ندارند.

امام جمعه پاکدشت خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت یک پنجمی ایران اسلامی در استان تهران تقسیم استان تهران به ۲بخش کار درستی است. اما از رئیس جمهور می خواهیم که این کار را با شتاب انجام ندهد و در ادامه از ایشان می خواهیم تا کار را به کارشناسان مجرب در قالب یک طرح علمی، پژوهشی و منصفانه با توجه به ظرفیت های هرشهرستان بسپارند.

امام جمعه موقت ورامین :طوفان الاقصی جهان را علیه اسرائیل کودک کش بسیج کرد

امام جمعه موقت ورامین گفت: عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه باعث شد تا جهان علیه رژیم کودک کش صهیونیست بسیج شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به جنگ غزه گفت: جنایات صهیونیست‌ها در طول تاریخ بشر بی سابقه است، پس از هفت روز آتش بس مجدداً شاهد شروع حملات هوایی به غزه هستیم.

وی افزود: جنگ غزه اوضاع درون اسرائیل را به شدت دچار آشفتگی کرده و باعث شده تا نتانیاهو برای نگهداری خود و دولتش دست به جنایت زند اما یقین بدانید هرچقدر هم این جنایات طول بکشد در نهایت اسرائیل در برابر عزم مردم غزه و مقاومت شکست می‌خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز محبوبیت حماس و ملت فلسطین افزایش یافته ، عملیات طوفان الاقصی و مقاومت جانانه حماس و ملت فلسطین دستاوردهای بزرگی داشته و باعث تغییر چهره اسرائیل حتی در کشورهای غربی شده تا جایی که بسیاری از سلبریتی های غربی از فلسطین دفاع و جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده است.

وی گفت: متأسفانه برخی از کشورهای مسلمان منطقه همچنان حامی صهیونیست‌ها هستند، آذربایجان تأمین کننده نفت اسرائیل آ و ترکیه شریک سوم تجاری اسرائیل است، اگر حاکمان دروغگو ترکیه در مواجهه با اسرائیل حقیقت را می‌گفتند باید ارتباط تجاری با اسرائیل را قطع می‌کردند.

امام جمعه قرچک :قانون اساسی اسلامی از بزرگترین دست آورد های انقلاب است

امام جمعه قرچک گفت: انقلاب اسلامی، دستاوردهای بزرگی برای ایران اسلامی به همراه آورده که همین قانون اساسی، یکی از بزرگترین دست آورد های انقلاب اسلامی است که مورد تأئید مردم قرار گرفت.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت الله مدرس و روز مجلس اظهار داشت: شهید مدرس به خاطر دفاع از تفکر الهی و دفاع از عدالت، شجاعانه شهید شد، شهیدی که امروز رفتار وی باید سرلوحه فعالیت نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی افزود: شهید مدرس در دورانی از اسلام دفاع کرد که خفقان، غربت و مظلومیت اسلام وجود داشت و در مقابل دنیایی از زور و ظلم و فساد از عدالت و قانون اسلام دم زد و در نهایت به دست خبیث ترین انسان های دوران خود به فیض شهادت نائل آمد.

امام جمعه قرچک گفت: شهید مدرس نه فقط برای نمایندگان مجلس بلکه برای همه ملت‌های بیدار دنیا که به شدت بدنبال عدالت، صلح و ارزش‌های انسانی هستند یک الگوی تمام عیار است.

وی بیان داشت: امروز به واسطه انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار، ملت‌های دنیا مظلوم نواز و ظلم ستیز شده اند و این گرایش جدید افکار عمومی دنیا به برکت منظومه فکری و اندیشه ناب امامین انقلاب ما است.

نماینده مردم ورامین: اجرای متروی ورامین از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است

ورامین- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای متروی دشت ورامین، یکی از مطالبات مردم این دیار است که از مصوبات سفر رئیس جمهور به این بخش از استان تهران است و از سوی معاون اول رئیس جمهور نیز ابلاغ شده است.

حسین نوش‌آبادی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز سیاسی عبادی جمعه ورامین اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات مردم دیار ۱۵ خرداد، دسترسی به حمل و نقل ریلی است که این مهم در سفر رئیس جمهور به دشت ورامین مطرح شده و در مصوبات سفر نیز قرار گرفت.

وی افزود: تصویب اجرای مترو در دشت ورامین و انتقال آن از وزارت راه و شهرسازی به شرکت مترو، از مصوبات سفر رئیس جمهور است و معاون اول رئیس جمهور نیز ابلاغ شده و در اصل، این مصوبه تصمیمی حاکمیتی است که با وجود برخی از شبهه‌افکنی‌ها از سوی دولت اجرایی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن تقدیر از رییس جمهور در تکمیل و افتتاح مترو پرند، باید اظهار داشت که احداث متروی ورامین روی کاغذ به خوبی عملیاتی شده، مردم ورامین افتخار پیشکسوتی در انقلاب را دارند و لازم است تا وعده هایی که به مردم در این خصوص داده شده عملیاتی شود.

وی با اشاره به همدلی و همراهی دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی گفت: همراهی و همدلی دولت و مجلس و حمایت ائمه جمعه از این دو قوه باعث شده تا امروز در منطقه شاهد جهشی عظیم در حوزه های مختلف به ویژه درمان باشیم به طوری که هم اکنون احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان مفتح ورامین و عملیات تکمیل بیمارستان پیشوا با سرعت در حال اجرا است.

وی با گرامیداشت دهم آذر، سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس است گفت: مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مدرس گونه عمل کند، زمانی که رهبر معظم انقلاب از این مجلس به عنوان مجلس انقلابی یاد می‌کند لازم است تا اقدامات و قوانین تصویب شده از سوی مجلس در تراز انقلاب باشد.

نوش آبادی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید ضمن این که در تصویب قوانین اقدامات اثربخشی انجام دهد، لازم است تا در حوزه نظارت نیز بیش از پیش پیشگام باشد.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز جنبه فراملی و فرامرزی بسیج، هسته های مقاومت جهانی را تشکیل داده و باعث شده تا امروز آمریکایی زدایی از منطقه آغاز شده و دوگانه مقاومت و تسلیم در منطقه حاکم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha