آماده همکاری با همسایگان برای تامین امنیت آسمان منطقه ایم

تبریز - ایرنا - فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: پدافندهوایی گام‌های موثری در برای خنثی سازی تهدیدات دشمن برداشته است و در راستای تامین امنیت آسمان کشور و آسمان منطقه آماده همکاری با همسایگان هستیم.

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ قادر رحیم زاده روز جمعه با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب و بازدید از بخش‌های مختلف سایت راداری این منطقه پدافندی و توان رزمی و آمادگی دفاعی آن، افزود: این اقدام سبب می شود تا خودمان بتوانیم امنیت آسمان منطقه را در اختیار داشته باشیم.
وی اظهار کرد: سامانه‌های راداری و موشکی ما منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و در مدار عملیاتی قرارگرفته‌اند که تحت شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در حال انجام ماموریت و دفاع از آسمان کشور هستند.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و عرصه بین‌الملل بر همه مشهود و عیان شده است، اظهار کرد: در سایه هماهنگی و هم افزایی نیروهای ارتش و سپاه به مرحله‌ای از پیشرفت و اقتدار رسیده‌ایم که لرزه بر اندام استکبار جهانی افتاده است.
وی همچنین با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار مردم بی گناه فلسطین به خصوص زنان و کودکان نمی‌تواند از عظمت عملیات طوفان الاقصی کم کند و این اقدام به حول قوه الهی در آینده‌ای نه چندان دور طومار این رژیم غاصب را درهم خواهد پیچید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha