۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۹
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85308092
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

الجزیره: نیروهای اسرائیلی از مناطق مسکونی غزه عقب‌نشینی کردند

تهران-ایرنا-شبکه الجزیره قطر پنجشنبه شب شب اعلام کرد که تصاویر ماهواره‌ای دریافتی نشان می‌دهد که دستگاه‌ها و تانک‌های اسرائیل از مناطق مسکونی غزه که وارد آن شده بودند، عقب نشینی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، این شبکه قطری افزود: تصاویر ماهواره‌ای همچنین نشان می‌دهد که نیروهای اسرائیلی پس از عقب‌نشینی از مرکز شهر غزه، در شمال و جنوب این شهر به سر می‌برند.

یک کارشناس نظامی اردنی چند روز پیش اظهار کرد: رژیم صهیونیستی همچنان در حال حمله زمینی است اما نتوانسته تا امروز پیشروی کند.

فایز الدویری سرتیپ بازنشسته و کارشناس نظامی اردنی به الجزیره گفت: خطوط تماس و درگیری که روز اول بوده، امروز هم در همانجا باقی مانده. اسراییل نتوانسته پیشروی کند اما درگیری ادامه دارد

الدویری در ادامه تأکید کرد: آن دسته از نیروهای قسام که در خط مقدم درگیری در محورهای مختلف نوار غزه هستند، موفق شده‌اند پیشروی را متوقف کنند. از سویی دیگه دسته دیگری از مقاومت، به پشت نیروهای اسراییلی میرود و عملیات می‌کند

وی خاطر نشان کرد: برخی می‌گویند اسراییل عقب نشینی کرده، خیر. من این را نمی‌گویم، اما در برخی نقاط اسرائیلی‌ها مجبور میشوند عقب بروند، نه اینکه عقب‌نشینی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha