۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85308088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: میانجی‌گرها برای ادامه آتش‌بس در غزه تلاش می‌کنند

تهران-ایرنا-دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت: میانجی‌گرها متعهد به اجرای توافق آتش‌بس هستند و تلاش می‌کنند آتش‌بس در غزه ادامه یابد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، هاگاری بار دیگر با ادامه تهدید علیه گروه‌های مقاومت گفت: ما به صورت فوری آماده ازسرگیری نبرد در نوار غزه هستیم.

وی افزود: ما از صلیب سرخ می‌خواهیم که تلاش کند که همه گروگان‌ها در نوار غزه را ببیند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص نامه اسیر اسرائیلی نیز مدعی شد: ادعاهای حماس در خصوص کشته شدن این خانواده تاکنون تأیید نشده است.

این درحالی است که گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ساعاتی پیش پیام یردن بیباس اسیر اسرائیلی در غزه خطاب به نتانیاهو را منتشر کرد.

"شیری" همسر این اسیر اسرائیلی و دو فرزندش به نام‌های "کفیر" و "آرئیل" در حملات و بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه کشته شدند.

القسام به رژیم صهیونیستی پیشنهاد تحویل اجساد این ۳ اسرائیلی را داده بود اما دولت رژیم صهیونیستی حاضر به تحویل آن‌ها نشده و همچنان در حال مانور و چانه‌زنی بر سر آن‌هاست.

در پیام این اسیر صهیونیستی آمده است: نتانیاهو تو همسر و فرزندانم را که از همه چیز برایم مهم‌تر و عزیزتر بودند، بمباران کردی و کشتی، حماس پیشنهاد تحویل اجساد آن‌ها را داده تا در اسرائیل دفن شوند اما تو مخالفت کردی، خواهش می‌کنم اجساد خانواده‌ام را تحویل بگیرید و در اسرائیل دفنشان کنید.

براساس این گزارش القسام قصد داشت امروز اجساد این ۳ اسرائیلی را همراه با ۷ اسیر دیگر در غزه آزاد کند اما رژیم صهیونیستی نپذیرفته و حاضر به تحویل گرفتن اجساد آن‌ها نشده است.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ده‌ها اسیر اسرائیلی در نوار غزه کشته شدند.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha