خیران ۳۵۰ میلیارد ریال تجهیزات به بیمارستان مهریز یزد اهدا کردند

یزد- ایرنا- مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز یزد گفت: در سال‌جاری، خیران بیش از ۲۰ قلم انواع تجهیزات ضروری به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به این بیمارستان اهدا کردند.

به گزارش ایرنا، سید رسول محسن زاده شامگاه پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: همه تجهیزات اهدا شده جزء موارد ضروری و نیازهای مهم بیمارستان است که اکثر آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: مهمترین تجهیزات اهدا شده به بیمارستان مهریز شامل تاسیسات طرح توسعه، آسانسور، آمبولانس، اکوپرتابل، دستگاه نوار مغز، اتوآنالایزر، پست برق، UPS و چیلر است که برخی ۱۰۰ درصد به صورت خیری تامین و برخی تکمیل اعتبارات دولتی است.

این مسوول با تاکید بر اینکه مردم شهرستان و استان یزد شایسته برخورداری از بالاترین سطح خدمات هستند، افزود: در پاره‌ای موارد اعتبارات محدود دولتی ممکن است کفاف نیاز دستگاه های خدمت رسان برای ارائه خدمات درخور شان مردم را نداشته باشد که در تمام کشورها این خلاء با نقش آفرینی خیران و موسسات خیریه و سازمان های متولی امور خیر جبران می‌شود.

خیران ۳۵۰ میلیارد ریال تجهیزات به بیمارستان مهریز یزد اهدا کردند

محسن زاده با اشاره به اینکه بیمارستان مهریز در طول سال های گذشته تاکنون از امانت داران امین نیات واقفین و خیران در پرداختن به امور خیر بوده است از متولیان اهدای تجهیزات ضروری به این بیمارستان تشکر کرد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی، بخش های زنان و زایمان، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha