مدیرکل پزشکی قانونی یزد: حفاظت و اطلاعات ضامن سلامت و خدمت به مردم است

یزد- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد گفت: بخش حفاظت و اطلاعات در پزشکی قانونی در عمل ضامن سلامت این مجموعه و خادم دلسوز مردم است.

به گزارش ایرنا، دکتر فریبرز آیتی فیروزآبادی روز پنجشنبه در گردهمایی مسئولان حفاظت و اطلاعات ادارات کل پزشکی قانونی کشور در یزد افزود: مجموعه پرتلاش و مخلص حفاظت و اطلاعات در کشور در چارچوپ مقررات با همکاری سایر بخش‌ها سالانه ماموریت‌های محوله را دقیق و دلسوزانه انجام می‌دهند.

وی با قدردانی از تلاش های مسوولان و دست اندرکاران حفاظت و اطلاعات در ادارات کل پزشکی قانونی ادامه داد: موفقیت های این مجموعه در سایه اقدامات مخلصانه و مجدانه محقق شده که فضای منفی را به فضایی مثبت برای جامعه هدف و مردم تبدیل می کنند.

این مسوول بیان کرد: انصافا مجموعه حفاظت و اطلاعات ادارات پزشکی قانونی بار اصلی بسیاری از برنامه ها را در مجموعه به دوش می‌کشند و با توجه به شرایط و بافت موجود، زمینه را برای تحقق اهداف عالیه و خدمت بهتر به مراجعان با سلامت کامل فراهم می سازند.

همچنین مدیرکل دادگستری استان یزد گفت: مجموعه حفاظت و اطلاعات کاری مهم و حساس در ادارات پزشکی قانونی است و رسالت آنها نظارت و پیشگیری از برخی آسیب ها است و همیشه شاهد خدمات و ایثار و فداکاری آنها در سطح کشور هستیم.

غلامحسین دهشیری افزود: افزایش ارتقای فعالیت های مجموعه پزشکی قانونی و کمک به این مجموعه برای رسیدن به اهداف و خدمت بهتر و بیشتر به مردم جزو رسالت های مهم و همیشگی است که تاکنون به خوبی انجام شده و با قدرت ادامه دارد.

وی بیان کرد: مسوولان حفاظت و اطلاعات در مجموعه مهم پزشکی قانونی باید در چارچوب مقررات نسبت به رصد مسائل و بررسی مشکلات و پیشگیری از آسیب ها مخلصانه و مجدانه اقدام کنند و برای رشد سازمان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در این نشست تعدادی از مسوولان حفاظت و اطلاعات ادارات کل پزشکی قانونی کشور به بیان دیدگاهها و طرح مسائل و همچنین ارائه راهکار در بخش های مختلف پرداختند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha