۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85308038
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان مسلح باغات دزفول متلاشی شد

۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲
کد خبر: 85308038
باند سارقان مسلح باغات دزفول متلاشی شد

 دزفول – ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول گفت: اعضای باند سارقان مسلح اماکن خصوصی و باغات با سه فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده پنجشنبه شب افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از اماکن خصوصی و باغات در شهرستان دزفول، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ صفی آباد با اقدامات فنی و اطلاعاتی اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح مرتبط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌هایی جداگانه و ضربتی در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به کشف یک قبضه سلاح و مقادری فشنگ از این سارقان ادامه داد: مقداری از اموال سرقتی از باغات دزفول در مخفیگاه این سارقان کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ یاری زاده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضائی بیان داشت: امنیت و آسایش مردم شریف شهرستان دزفول خط قرمز است و پلیس در این راه قاطعانه با سارقان و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی دزفول چهارم آذر نیز از دستگیری چهار سارق به عنف و محتویات داخل خودرو با ۱۵ فقره سرقت خبر داده بود. فرماندهی انتظامی دزفول ۱۴ آبان ماه امسال نیز موفق شده بود تا هفت نفر از اعضای ۲ باند سارقان منازل دزفول را دستگیر کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha