تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در خوزستان برابر هجمه‌ رسانه‌های دشمن ضروری است

اهواز - ایرنا - رییس بسیج رسانه خوزستان گفت: تشکیل یک جبهه واحد رسانه‌ای در استان برای خنثی‌سازی هجمه‌ رسانه‌های معاند و مخالف ضروری است.

به گزارش ایرنا سرگرد پاسدار سجاد بهمئی روز پنجشنبه در نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب اظهار کرد: اولویت بسیج رسانه استان، ایجاد بستر رسانه‌ای واحد و همسو در جهت امیدآفرینی و جهاد تبیین و خدمت بوده و تاکنون اقدامات موثری در این خصوص انجام شده است.

وی ضمن بهره مندی از ظرفیت رسانه استان خوزستان در جهت تشکیل جبهه رسانه انقلاب افزود: همه رسانه‌های استان باید ضمن روشنگری و جهاد تبیین، روایتگر اول وقایع باشند تا دشمن سواستفاده نکند.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌های استان همه را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرده تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج افزود: مهمترین محور برنامه‌های بسیج، بر پایه جبهه خدمت، جهاد تبیین و جبهه امیدآفرینی بنا شده و رسانه‌های استان بر اساس این سه محور نقش‌آفرینی کنند.

بهمئی هدف از تشکیل جبهه رسانه انقلاب را همدلی، همراهی و اتحاد رسانه‌های استان دانست و گفت: باید با همدلی و اتحاد و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنیم.

وی بیان کرد: وظیفه اصلی رسانه‌های استان، امیدآفرینی در سطح جامعه است و مقام معظم رهبری نیز بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha