بسیج، جهیزیه جوانان نیازمند را تامین می‌کند

گرگان- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:  تا هر زمانی که جوانان برومند و شایسته ایران برای ازدواج آسان نیاز به جهیزیه داشته باشند، این نهاد مردمی روند تامین نیاز آنان را در برنامه قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی عصر پنجشنبه در آیین اهدای ۴۶۴ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به نوعروسان در گرگان افزود: بسیج طرح ازدواج آسان را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی از همکاری دستگاه‌ها از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان به عنوان پیشتاز اجرای طرح ازدواج آسان قدردانی کرد.

وی همچنین خواستار ترویج سبک ازدواج آسان در میان خانواده‌ها شد.

سردار سیلمانی ادامه داد: مسیر پیشرفت کشور نشان می‌دهد که در مسیر حل معضلات اقتصادی حرکت می‌کنیم و به طور قطع معیشت همه خانوارهای ایرانی، توسعه و ارتقا پیدا خواهد کرد.


سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز از اهدا ۲ هزار و ۸۰۰ سری در قالب فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در میان خانواده‌های استان طی سال قبل خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت دستگاه‌ها از جمله کمیته امداد در دست پیگیری و اجرا است.

وی از اجرای ۳۱۸ طرح محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف گلستان در سال جاری خبر داد و افزود: ۵۶ طرح محرومیت‌زدایی در حوزه‌هایی از جمله بهسازی مدارس، ساخت خانه بهداشت، آسفالت جاده بین مزارع، تامین آب شرب در هفته بسبج امسال مورد بهره‌برداری رسیده است.

در این آیین که انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده شرکت داشت، به صورت نمادین ۴۰ زوج جوان استان گلستان به نمایندگی حهیزیه خود را دریافت کردند.

‌۴۶۴ سری جهیزیه هدیه رهبر معظم انقلاب برای زوج‌های جوان با مشارکت بسیج سازندگی تهیه شده است.

برای تهیه هر سری حهیزبه شامل یخچال، جارو برقی، تلویزیون، ماشین لباسشویی و اجاق گاز مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha