کوثری: بسیجی‌ها با پرهیز از ورود به بازی‌های سیاسی، به مردم خدمت می‌کنند

تهران_ ایرنا_ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیجی‌ها باید با پرهیز از بازی‌های جناحی و سیاسی، زمینه را برای ناکامی دشمن و البته خدمت بیشتر به مردم در سایه وحدت فراهم کنند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز بسیجی‌ها از بازی‌های جناحی گفت: بسیجی‌ها باید با پرهیز از رفتارهای جناحی و سیاسی، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اهداف دشمنان با ایجاد اختلاف در جامعه محقق می‌شود، لذا بسیجیان باید از هرگونه اختلاف و دودستگی و رفتار جناحی در جامعه پرهیز داشته باشند چرا که در سایه این گونه رفتارهای اشتباه است که جامعه به دو دسته تقسیم شده و زمینه برای بدبینی جناح مقابل و دو دستگی فراهم می‌شود.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس اظهار داشت: اختلاف و دودستگی و رفتارهای جناحی نیروهای جهادی، انقلابی و بسیجی را از کارهای اصلی و مهم باز می‌دارد و مانع پیشرفت جامعه می‌شود و این بزرگترین آسیب به کشور است،دشمنان نیز از این فضا سوء استفاده کرده و اهداف کثیف خود را در این اختلاف افکنی دنبال می‌کنند.

کوثری خاطرنشان کرد: ملاک و معیار بسیجیان برای برادری باید مبانی و اصول اسلام و انقلاب باشد و باید از اختلاف سلیقه‌ها عبور کرد و به آن بها نداد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرهنگ بسیجی یعنی خدمت صادقانه به مردم و هرگونه خدمت به مردم در سایه وحدت یکپارچگی و هماهنگی محقق می‌شود. بسیجی فرزند همین ملت است و در سایه وحدت و یکپارچگی می‌تواند به مردم صادقانه خدمت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha