«شاهین نوین نطنز» از سد تیم «ملی حفاری» گذشت

اصفهان-ایرنا-تیم فوتسال بانوان «شاهین نوین نطنز» در ششمین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال بانوان ایران در خانه از سد تیم «ملی حفاری» گذشت و با کسب چهارمین پیروزی در این دوره از رقابت‌ها، ۱۲ امتیازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال بانوان «شاهین نطنز» بعد از ظهر پنجشنبه در چارچوب هفته ششم «لیگ برتر فوتسال بانوان ایران»، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته در «ورزشگاه کارگران نطنز»، مقابل تیم «ملی حفاری ایران» به پیروزی چهار بر یک رسید.

تیم فوتسال بانوان «شاهین نطنز» در نیمه نخست بازی موفق شد با یک گل به رختکن برود ولی در نیمه دوم بانوان فوتسالیست نطنزی سه گل دیگر وارد دروازه «ملی حفاری» کرد و در مقابل حفاری توانست تنها یکی از گل ها را جبران کند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود شاهین به پایان برسد.

پیروزی تیم فوتسال بانوان «شاهین نطنز» در بازی امروز باعث صعود چند پله ای این تیم در جدول رقابت‌ها شد و بطور موقت در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

«شاهین نوین نطنز» از سد تیم «ملی حفاری» گذشت

به گزارش ایرنا،میهمانان ویژه بازی ۲ تیم «شاهین نطنز» و «ملی حفاری» مریم منظمی نائب رئیس فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان جمهوری اسلامی ایران و آذر محبوبی رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال استان اصفهان بودند که امروز با حضور در شهرستان نطنز از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.

«شاهین نوین نطنز» از سد تیم «ملی حفاری» گذشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha