رویداد " به توان مردم البرز به سوی گره گشایی " آغاز به کرد 

کرج – ایرنا – رویداد " به توان مردم البرز به سوی گره گشایی روز پنجشنبه " در آستانه دومین سفر رییس جمهور به استان البرز فعالیت خود را در این استان آغاز کرد .

به گزارش به خبرنگار ایرنا ، این رویداد که با هدف تسهیل گری در جلب مشارکت های مردمی، بهره مندی از تجارب و دانش گروه های مردمی در مواجهه با رفع مشکلات، ایده پردازی و طراحی راهکارهای مردم پایه فعالیت خود را آغاز کرده، قرار است که گروه های مردمی و جهادی ، شرکت های دانش بنیان ، موسسات اجتماعی و خیریه در کنار مسوولان استان البرز در یک نشست تخصصی یک روزه مسایل و مشکلات اولویت دار استان را جمع آوری و در سفر دوم استانی به رییس جمهور منتقل کنند.
دبیر رویداد توان دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی ، امورعشایر و توسعه روستایی در آیین افتتاحیه این رویداد که در سالن اجتماعات شهدای دولت استانداری البرز برگزارشد، گفت: تمام تشکل های مردمی شامل گروه های جهادی ، مردمی دراین رویداد حضور دارند و میزهای تخصصی آن با حضور مسوولان مربوطه فعال است.
" روح الله گیلانی " افزود:: در این رویداد مسایل و مشکلات استان البرز که مدت ها قبل از طریق فراخوان ها توسط گروهای مردمی و جهادی احصا شده بود جمع بندی می شود .
گیلانی تاکید کرد: مردم به عنوان بازوی دولت می توانند نقش موثری در پیشرفت و آبادانی کشور داشته باشند بنابر این با رویداد توان در تلاش هستیم از ظرفیت های مردمی بهره بیشتری ببریم .
وی یاد آورشد: گروه های خیریه ، تشکل های غیردولتی و مردمی در رویداد توان پس از بیان مشکلات استان البرز ایده های خود را مطرح می کنند که بهترین این ایده ها پس بررسی نیز دراختیار رییس جمهور قرار خواهد گرفت .

درتلاش هستیم تا مسایل البرز را به دست مردم حل کنیم
عضو شورای عالی جهاد سازندگی با اشاره به نقش موثر رویداد توان در حل مشکلات استانی گفت: در این رویداد تلاش می شود تا مسایل استانی از جمله استان البرز قبل از سفراستانی رییس جمهور به دست مردم حل شود .
" صادق مفرد" افزود: پس از شناسایی و رفع برخی از مشکلات ، مسایلی که می ماند به مصوبات استانی سفر رییس جمهور اضافه خواهد شد .
وی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری رویداد توان در استان ها ایجاد بستر نقش آفرینی موثر با گروه های مردمی است و میزبان گروه های مردمی و جهادی هستیم.
عضو شورای عالی جهاد سازندگی یاد آورشد: براین اساس با همراهی تشکل ها ی غیردولتی و مردمی که حول مساله خاصی فعالیت دارند یا منطقه خاصی را تحت نظارت دارند تلاش می شود مشکلات احصا شود .

طبق اعلام استانداری البرز ،رییس جمهور به زودی به استان البرز سفر می کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha