دستگیری عاملان نزاع در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خرم آباد، کشف فلزیاب قاچاق در دلفان،  اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در کوهدشت  سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز پنجشنبه ۹ آذرماه است.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سه عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از مناطق خرم آباد، ماموران انتظامی این شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری ۱۸ خرم آباد در محل و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد، دو طرف به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر که پس از تحقیقات و اقدامات پلیسی ۳ عامل اصلی درگیری شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

سرهنگ قاسمی در پایان با هشدار به افراد مخل نظم و امنیت و تاکید بر این که شهروندان برای حل مشکل و اختلاف‌های خود از راه‌های قانونی اقدام کنند، اظهار داشت: پلیس برای ایجاد امنیت مردم در سطح جامعه با تمام توان و به صورت شبانه روز تلاش می کند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف فلزیاب قاچاق در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: ۶ دستگاه فلزیاب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان "دلفان" کشف و ضبط شد.

سرهنگ نجف علی بارانی افزود: مأموران انتظامی ایست و بازرسی گشور "دلفان" حین کنترل خودروهای عبوری در محور کرمانشاه - دلفان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۶ دستگاه فلزیاب قاچاق به همراه لوازم جانبی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر در این راستا اظهار داشت: کارشناسان ارزش فلزیاب های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با رویکرد امنیت محله محور در سطح شهرستان کوهدشت توسط پلیس به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پنج دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف، ۱۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۶ سارق و پنج خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت کشف ۱۱ فقره سرقت و بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر را از دیگر نتایج این طرح اعلام کرد.

زمین گیرشدن تعدی کنندگان به ماموران حین انجام ماموریت

فرمانده انتظامی بروجرد از برخورد قاطع پلیس با اشخاص تعدی کننده به ماموران حین انجام ماموریت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: ماموران یگان امداد این شهرستان در محورهای مواصلاتی در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پژو شوتی مشکوک و پس از توقف خودرو، درخواست مدارک از راننده خودرو می کنند.

وی افزود: راننده و سرنشین خودروی موصوف ضمن عدم ارائه مدارک، اقدام به توهین و فحاشی به ماموران و بلافاصله از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: با توجه به اقدام غیرقانونی این افراد در توهین و اهانت به پلیس حین انجام ماموریت، بلافاصله با جسارت و درایت ماموران و در یک تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه ای پلیس موفق به توقف خودروی شوتی و دستگیری مقتدرانه هر ۲ متهم شد.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه خودروی متهمان روانه پارکینگ شده است، بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha