معلولان زنجانی از فرصت استخدامی سازمان بهزیستی استفاده کنند

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه افراد دارای معلولیت از فرصت استخدامی استفاده کنند، گفت: یک هزار و ۷۶۵ نفر در مشاغل اختصاصی سازمان بهزیستی استخدام می‌شوند که سهمیه سه درصد افراد دارای معلولیت در آن لحاظ شده است و معلولان زنجانی نیز می توانند برای اشتغال به کار از این فرصت استفاده کنند.

روح اله خدابنده لو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استخدام ها برای مشاغل کارشناس امور بهزیستی، کارشناس امور توانبخشی و کودک یار انجام خواهد شد که ثبت نام برای شرکت در آزمون آن از پنجم آذر جاری آغاز شده است و تا ۱۳ همین ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تاریخ برگزاری آزمون کتبی هشتم دی سال جاری و تاریخ اعلام نتیجه آزمون یاد شده اواخر دی ماه است.

این مسوول ادامه داد: علاقه مندان برای جذب در سازمان بهزیستی و شرکت در آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی می توانند در سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir ثبت نام کنند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان ادامه داد: بهزیستی، سازمانی دانش محور و تخصصی در ارائه خدمات پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی با رویکرد بهره مندی مشارکت عمومی و توانمند سازی با توجه ویژه به کودکان، زنان، معلولین و سالمندان است که نقشی موثر در ارتقای سلامت، کیفیت و رفاه اجتماعی آحاد جامعه ایفا می کند.

خدابنده لو با بیان اینکه بر حسب مصوبه مجلس شورای اسلامی امسال نیز حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی توانبخشی ۴۰ درصد افزایش یافت، یادآور شد: بر اساس این تصویب نامه افراد دارای آسیب نخاعی و افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از حمایت حق پرستاری به مبلغ 21 میلیون ریال بهره مند می شوند.

وی در خصوص خدمات توانبخشی در منزل برای افراد دارای معلولیت گفت: به ازای هر فرد معلول تحت پوشش سازمان و بر اساس نوع، شدت معلولیت و نیاز به هر نوع خدمت تخصصی، سه نوع خدمت فیزیوتراپی، کاردرمانی، روانشناسی، گفتاردرمانی، پرستاری، مددکاری و ویزیت پزشک به افراد دارای معلولیت نیز ارائه می‌شود.

خدابنده لو یادآور شد: بهزیستی استان درصدد خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف است و بازتاب فعالیت های بهزیستی از طریق رسانه های محلی و رسمی به شناخت و آشنایی بیشتر مردم با فعالیت ها و ماموریت های بهزیستی منتهی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha