سهمیه گاز مایع برابر با تراکنش‌های توزیع الکترونیکی در کشور انجام می‌شود

زاهدان- ایرنا- معاون نظارت برعملیات حوزه سه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه گازمایع بدون محدودیت برابر با تراکنش‌های توزیع الکترونیکی در سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری فرمانداری سراوان بیان کرد: هیچ محدودیتی در عرضه گازمایع یارانه‌ای و غیر یارانه‌ای وجود ندارد و سهمیه برابر تراکنش‌های توزیع الکترونیکی در اختیار شرکت‌های توزیع کننده قرار می‌گیرد.

وی افزود: گازمایع به میزان لازم جهت شرکت‌ها سهمیه‌گذاری شده و شرکت‌های توزیع کننده موظف به حمل و توزیع این سهمیه بین مردم هستند.

معاون نظارت برعملیات حوزه سه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی نظارت برعرضه گازمایع است، از متولیان امر خواست تا با تشدید نظارت گاز مورد نیاز مصرف کنندگان بدون دغدغه در اختیار آنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: با ایجاد نرخ دوم و غیر یارانه‌ای گازمایع، اخیرا این امکان ایجاد شده تا افرادیکه در سامانه سدف ثبت نام نکرده‌اند نیز بتوانند گازمایع مورد نیاز خود را به نرخ آزاد دریافت کنند.

شاهرخی گفت: عرضه سوخت در منطقه بدون وقفه انجام می‌شود و هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع سوخت وجود ندارد اما در زمینه نظارت، سازمان‌های متولی و نظارتی باید نظارت بیشتری داشته باشند تا سوخت به دست مصرف کننده واقعی برسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha