استاندار ایلام بر تقویت زیرساخت های انتخابات در این استان تاکید کرد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر تقویت و تکمیل زیرساخت های مرتبط با انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات مهم ترین اولویت هیئت های اجرایی در استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " حسن بهرام نیا " روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه یکی از اولویت های مهم در حوزه انتخابات در استان، مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات است، اظهار کرد: بخش بزرگی از تحقق این امر، با تقویت و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز گره خورده است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه زیرساخت های انتخابات آمادگی کامل را در این زمینه داشته باشند، گفت: حداکثر تا پایان ماه باید مشکلات مربوط به زیرساخت های انتخابات استان احصا و برطرف شود.

وی با اشاره به برگزاری مانور انتخابات در سطح استان، ابراز کرد: لازم است که مدیران کل دستگاه های اجرایی مربوطه و دست اندرکار در امر برگزاری انتخابات، آمادگی خود را در مانور انتخابات به نمایش بگذارند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه کمیته فناوری و زیرساخت ستاد انتخابات استان جلسات لازم را در خصوص رفع مشکلات تشکیل داده و ظرف ۲ هفته پیش رو، گزارش آنرا اعلام کنند، گفت: اصل سیاست ما در انتخابات مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات است.

استاندار ایلام بر تقویت زیرساخت های انتخابات در این استان تاکید کرد

بهرام نیا ابراز کرد: یکی از اقدامات بزرگ و شایسته نظام، فراهم کردن فضای مناسب جدید و نو برای داوطلبان انتخابات و ایجاد فرصت برابر تبلیغاتی در سازمان صدا و سیما به منظور بیان دیدگاه ها و برنامه های خود است که باید با کمک همه دستگاه های اجرایی، برای زیرساخت ها و آنتن دهی در نقاط مختلف استان شرایط لازم فراهم شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مردم سالاری دینی یکی از مهم ترین شاخص‌های نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: انتخابات اصلی ترین نمود نقش مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه مسولان، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با انتخابات، باید در راستای ارتقای اعتماد مردم در پای صندوق های رای از همه ظرفیت ها استفاده کنند، ابراز کرد: هیچ مدیری در هیچ شهرستانی حق ندارد له یا علیه افراد داوطلب در انتخابات، فعالیت انتخاباتی داشته باشد.

این نشست با حضور اعضای ستاد انتخاب استان، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان، اعضای هیئت بازرسی انتخابات و هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استان در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام نیز در این نشست با اشاره اصلاح قانون انتخابات، اظهار کرد: پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی رویداد بسیاری خوبی بود که با استقبال مواجه شد و در ثبت نام نهایی هم بیش از نیمی از افرادی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده بودند، در این مرحله هم ثبت نام کردند.

" عباس صیدی" با اشاره به اینکه اجرای تکالیف قانونی هیئت های اجرایی در این دوره بسیار بهتر از دوره های گذشته بوده است، ابراز کرد: لازم است که همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای در انتخابات اسفندماه از همین امروز پای کار باشد.

در این جلسه مطرح شد که در حال حاضر ۵۹۵ شعبه انتخاب در استان ایلام در سامانه مربوطه ثبت شده که از این تعداد ۴۱۹ شعبه ثابت و ۱۷۶ شعبه سیار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha