۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85307030
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آبرسانی به ۴ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی ایلام با تکمیل فاز اول سامانه گرمسیری

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: با افتتاح فاز نخست سامانه گرمسیری به ۴ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی استان آبرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن بهرام‌نیا» روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: محور فعالیت وزارت جهاد کشاورزی و این سازمان در استان‌ها از مزرعه تا سفره مردم تعریف شده است.

وی تصریح کرد: عملکرد این سازمان ارتباط مستقیمی با معیشت و سفره مردم دارد و می‌تواند در توسعه استان بسیار موثر باشد.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به افتتاح فاز نخست سامانه گرمسیری در آینده نزدیک، افزود: با افتتاح فاز نخست این سامانه، به ۴ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی استان آبرسانی می‌شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه بخش قابل‌توجهی از زمین‌های دیمی به آبی تبدیل خواهد شد و تحول بزرگی در اقتصاد و حوزه کشاورزی استان ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: فعالیت‌های معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی مبنای همه طرح های زراعی و باغی و دامداری و پایه‌گذار اشتغال و توسعه هر استان است.

استاندار ایلام با تاکید بر اهتمام همه‌جانبه مدیران برای توسعه استان، گفت: به دلیل عقب‌افتادگی استان ناشی از جنگ تحمیلی ۸ ساله و پس از آن، هنوز جای کار بسیاری در این استان وجود دارد و می‌طلبد مدیران تلاش خود را مضاعف کنند.

آبرسانی ۴ هزار و ۲۵۰ هکتار اراضی ایلام با تکمیل فاز اول سامانه گرمسیری

استاندار ایلام با اشاره به ۸۶ سفر شهرستانی طی ۲ سال اخیر، یادآور شد: همه این سفرها در روزهای تعطیل پنج شنبه و جمعه به انجام رسیده و یکی از مدیران پای‌کار این سفرها، مدیر جهاد کشاورزی استان بوده است که در راستا از ایشان قدردانی می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام در حوزه فعالیت های جهاد کشاورزی، گفت: بخش کشاورزی بسیار مهم و اساسی است و در سیاستگذاری‌های دولت سیزدهم توجه زیادی به این حوزه شده است.

«سید مجید موسوی» ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم در استان ایلام سامانه گرمسیری است و این استان در حوزه کشاورزی و دامداری و باغداری بسیار ظرفیت‌های بالایی دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: ۱۲ هزار میلیارد ریال برای پروژه های آب و خاک این استان اختصاص داده شده است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی به منظور شرکت در آیین تکریم و و معارفه مدیرکل جدید جهاد کشاورزی استان به ایلام سفر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha