تیم فوتبال چادرملو اردکان مقابل تیم مس کرمان متوقف شد+فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیداری خانگی با کسب نتیجه مساوی ۲ بر ۲ مقابل تیم مس کرمان متوقف شد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه روز چهارشنبه در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور با حضور یک هزار و ۵۰۰ تماشاگر در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال چادرملو اردکان را سیدعلی یحیی‌زاده در دقیقه ۴۲ و هادی حبیبی‌نژاد در دقیقه ۵۶ به ثمر رساندند و ۲ گل تیم مس کرمان را خشایار زبرجد در دقایق ۳۳) و ۴۰ به ثمر رساند.

این مسابقه را علی سام با کمک‌ها سعید باهنر و رضا اسکندری قضاوت کردند، داور چهارم، مجتبی شجاعی بود و همچنین ناظر داوری، ابوطالب طاهریان و نماینده فدراسیون، سیدحسین زرگر بود.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha