رقابت انتخاباتی فدراسیون رزمی جذاب شد

تهران- ایرنا- رقابت انتخاباتی برای رسیدن به پست ریاست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی جذاب شد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، زمان ثبت‌نام از نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از ۳۰ آبان‌ماه آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز کاری و تا ۱۳ آذرماه ادامه دارد.

بر این اساس، یوسف بهتری رئیس فعلی فدراسیون اولین نفری بود که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد و سپس امروز، تورج عنصری از اهالی ورزش‌های رزمی نیز ثبت نام خود را انجام داد.

دقایقی قبل، افشین هادی چیگنی از چهره‌های شناخته شده ورزش‌های رزمی کشور که در دوران قهرمانی‌اش، افتخارات بین‌المللی متعددی در کارنامه دارد، برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد. وی هم اکنون، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند است و سابقه فعالیت به عنوان دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی را نیز در کارنامه دارد.

رقابت انتخاباتی فدراسیون رزمی جذاب شد

با این اوصاف باید شاهد رقابتی جذاب بین چگینی و بهتری برای رسیدن به ریاست این فدراسیون باشیم. هرچند شنیده می‌شود در روزهای باقی مانده نیز، چند چهره سرشناس دیگر که سابقه فعالیت در این فدراسیون را دارند، برای حضور در عرصه انتخابات ثبت‌نام خواهند کرد.

هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، روز اول بهمن‌ماه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی پیشنهاد داده که تصمیم نهایی در این خصوص با وزارت ورزش و جوانان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha