۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85306558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل سهمیه سوخت تراکتورداران مهرانی برطرف شد

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85306558
مشکل سهمیه سوخت تراکتورداران مهرانی برطرف شد

ایلام - ایرنا - فرماندار مهران با اشاره به آغاز کشت محصولات کشاورزی در این شهرستان، گفت: مشکل سهمیه سوخت تراکتورداران این شهرستان با افزایش سهیمه برطرف شد.

"علی عباس شفیعی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی گلایه تراکتورداران شهرستان مهران مبنی بر کمبود سهمیه سوخت(گازوئیل) برای آغاز کشت محصولات کشاورزی، این مشکل از طریق شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های انجام شده سهمیه سوخت(گازوئیل) تراکتورداران شهرستان ۲ برابر شد، تصریح کرد: بر این اساس ۴۰۰ لیتر به سهمیه سوخت تراکتورهای چهار سیلندر و ۶۰۰ لیتر به سهمیه تراکتورهای ۶ سلیندر مهران اضافه شده است.

فرماندار مهران با اشاره به اینکه ۳۸۰ دستگاه تراکتور در سطح این شهرستان وجود دارد، افزود: از این تعداد حدود ۱۰۰ دستگاه تراکتور در سطح اراضی کشاورزی شهرستان مهران فعال بوده و در زمینه شخم و کاشت محصولات کشاورزی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: افزایش سهمیه سوخت تراکتورداران فقط مربوط به آذرماه به منظور کشت محصولات کشاورزی است.

شفیعی با بیان اینکه شغل اکثر مردم شهرستان مهران کشاورزی است، گفت: این سهمیه سوخت نقش مهمی در رونق تولید محصولات کشاورزی در شهرستان خواهد داشت.

بیش از ۱۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان مهران وجود دارد که اکثر این اراضی آبی هستند و هر ساله به کشت گندم، جو و کلزا اختصاص پیدا می کند.

پیش از این سهمیه ماهانه تراکتورهای چهار سیلندر ۴۰۰ لیتر و سهمیه تراکتورهای ۶ سلیندر ۶۰۰ لیتر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha