۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85306457
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جنایت اسرائیل هرگز مقاومت فلسطین را متوقف نخواهد کرد

اسلام‌آباد- ایرنا- رئیس مجلس ملی پاکستان در پیامی به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطین اقدام جامعه بین‌الملل برای جلوگیری از کوچاندن اجباری فلسطینیان توسط اسرائیل را خواستار شد و گفت: جنایات رژیم صهیونیستی هرگز مقاومت فلسطین برای آزادی و داشتن یک کشور مستقل را متوقف نخواهد کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی پارلمان پاکستان در اسلام‌آباد، راجا پرویز اشرف با ادای احترام به شهدای فلسطینی به ویژه خانواده‌های شهدای جنگ غزه، اظهار داشت که جهان نباید در قبال بمباران‌های مرگبار اسرائیل در غزه و نسل‌کشی فلسطینیان تنها به محکوم کردن و اتخاذ مواضع سیاسی اکتفا کند بلکه گام‌های جدی برای حفاظت از مردم فلسطین اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: مردم و پارلمان پاکستان در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود هستند و ما به حمایت‌های دیپلماتیک، سیاسی و اخلاقی خود از نبرد مشروع فلسطینیان علیه اسرائیل اشغالگر ادامه خواهیم داد.

رئیس مجلس پاکستان تاکید کرد که تهاجم علیه مردم غزه و کوچاندن اجباری آنان توسط رژیم صهیونیستی یک اقدام شیطانی و ضدبشری است و جامعه بین المللی باید جلوی آن را بگیرد.

وی افزود: حمایت‌های یکپارچه و مستمر کشورهای جهان از مردم مظلوم فلسطین نیاز امروز است و باید اقدامات واقعی برای نجات جان غیرنظامیان در غزه اتخاذ شود.

راجا پرویز اشرف گفت که استقلال و آزادی حق مشروع مردم فلسطین است و جنایات رژیم صهیونیستی هرگز مقاومت فلسطینیان برای پایان یافتن اشغالگری و داشتن یک‌ کشور مستقل را متوقف نخواهد کرد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha