۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85306427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ملی «تحلیل قبوض آب» در مشهد عملیاتی شد

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85306427
طرح ملی «تحلیل قبوض آب» در مشهد عملیاتی شد

مشهد- ایرنا- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: طرح ملی «تحلیل قبوض مشترکین آب» مشهد برای نخستین بار در کشور با هدف فرهنگ مصرف بهینه آب عملیاتی شد.

حسین اسماعیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با این اقدام مشترکین شرکت آب و فاضلاب مشهد که با دریافت پیامک از میزان مصرف آب اشتراک و هزینه های آن مطلع می شوند، می‌توانند از طریق صفحات وب و یا گوشی موبایل خود به قبوض تحلیلی هر دوره دسترسی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در قالب طرح قبوض تحلیلی آب شفاف سازی پیرامون محاسبه قبوض، اطلاعات اصلی انشعاب و کنتور، میزان مصرف مشترک در مقایسه با دیگر مشترکین محله و شهر، جلب توجه شهروندان به برچسب مصرف آب تجهیزات مرتبط با تاسیسات آبی داخل ملک و همچنین دستگاه هایی نظیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اظهار کرد: طرح قبوض تحلیلی از برنامه های بهبود کمیته تخصصی مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است که شرکت های آب و فاضلاب استان قم و آب و فاضلاب مشهد به عنوان ۲ عضو در این کمیته و با تعامل با یکدیگر جهت طراحی و پیاده سازی آن اقدام کرده اند و در نهایت برای اولین بار در شرکت آب و فاضلاب مشهد عملیاتی شد.

وی ادامه داد: این اقدام گامی در راستای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان شرکت آب و فاضلاب مشهد و پیاده سازی فرهنگ مدیریت مصرف است.

اسماعیلیان گفت: در این طرح میزان مصرف آب در هر دوره، مشترک را در یگ گروه مصرفی قرار می دهد و توصیه های شخصی سازی شده ویژه آن مشترک به منظور مدیریت بهینه مصرف به مشترک پیشنهاد می شود.

ارائه خدمات آب و فاضلاب به کلانشهر مشهد و ۳۰۰ روستا در این شهرستان بر عهده شرکت آب و فاضلاب مشهد است.

٩٩.٩ درصد جمعیت ساکن در محدوده خدماتی کلانشهر مشهد تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب و شبکه آبرسانی این شهر قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha